27

435 47 0
                                    

Day 71

"NAMJOON!TUNGGU!" Jisun sempat menarik tangan lelaki itu yang semakin lama semakin laju berlari darinya.

"Eh?Kenapa ni?"pura-pura Namjoon bertanya.

"Awak tahukan Yoongi pindah ke mana?"

"Eh?Yoongi pindah ke?Tak tahulah Jisun.Saya ada kelas ni,pergi dulu" dalam keadaan tergesa-gesa,Namjoon berlalu pergi.

Dia tahu.Kecewa hati Jisun berbisik.

"Apa dah jadi ni?" Jisun menarik rambutnya.Sakit hati betul bila dia seorang sahaja yang tidak tahu ke mana perginya Yoongi.

Dah tanya Jungkook dan Taehyung,tapi mereka pun senyap sahaja.

After break,English Class

"We're done here.You can go now" Miss Jeon mengemas alatan tulisnya yang bersepah di atas meja.Dia memandang ke arah Jisun yang masih tidak berganjak dari tempat duduk Yoongi.

"Miss Lee?Are you alright?Why did you sat on Mr Min's place?"

Jisun hanya mendiamkan diri,oh,mungkin Miss Jeon tahu?

"Do you know where he is?" Jisun bertanya.Ya,inilah harapan terakhir dia.Mestilah Miss Jeon tahu kalau Yoongi pindah.

"Dear,he said he do not want to make his leave as a big fuss.He didn't want any of his classmate hurt with his sudden action"

Tiada sahutan dari Jisun.Dia berdiri dan mengambil beg sandangnya,"I just proved that he was wrong.I already hurt"

TABLEMATE || MYG [C]Where stories live. Discover now