28

480 50 0
                                    

Day 98

"Kim Namjoon,98!Son Nayeon,79!Ahn Hee Young,87!Lee Jisun 99!" Jisun mengambil kertas ujian daripada tangan Miss Jeon sambil tersenyum kelat.

"Good job Jisun.I'm proud of you" Jisun mengangguk,dia kembali duduk di tempat asalnya.

"Lagi dua markah..." dramatiknya,Namjoon mengesat air mata khayalan yang mula terbentuk di mata.Jisun hanya menggeleng.

Sudah tiga minggu sejak Yoongi tidak hadir ke sekolah,bermakna bahawa dia sudahpun meninggalkan sekolah ini secara rasmi.

Jisun mengeluh."I wanna say my last word before we end our class and start your precious holiday.I really want to say thank you to all of you.It was a really good semester this year.You were so sporting even if I scolded you so many times.Be a good students for your next semester.I really hope the best for you.That's all,hapoy holiday!"

"YEAYYYY!CUTIIIIII!"Namjoon menjerit diikuti dengan murid yang lain.Mereka semua berpusu-pusu untuk keluar dari kelas dan menikmati cuti akhir tahun mereka selepas menghabiskan kelas terakhir untuk hari terakhir di sekolah.

Jisun senyum,dia memandang ke tempat Yoongi yang masih kosong tidak bertuan."Selamat bercuti"

Meja Yoongi yang dulunya menjadi bantal untuk lelaki itu diusap dengan jari telunjuknya.Dia akhirnya mengambil keputusan untuk keluar dari kelas tersebut.

Dimana sahaja awak berada,saya harap awak masih ingat tempat tinggal awak.Hati saya

*

Alamak ayat last tu 😂

TABLEMATE || MYG [C]Where stories live. Discover now