Hei lume, o nouă carte... yeeey!!! Dacă modul de exprimare pe care o să-l folosec nu vă convine, atunci vă fac cunoștiință cu ușa, e o tipă de treabă să știți. Am zis ca această carte să nu fie doar informativă, așa că am să adaug niște comentarii cam stupide dar, cred, puțin amuzante.
Această pălugă, numită Slenderman (în română Omul Subțire) este un personaj fictiv care a apărut ca un fenomen pe internet în 2009. Slendy este descris ca fiind un om slab, nefiresc de înalt -*tuse* pălugă *tuse*- cu o față goală, purtând un costum negru -îi elegant tipu, ce să zic- Acesta are și mâini lungi, iar pe spate tentacule -doar eu m-am gândit la anime-uri hentai, unde ca din senin apar niște tentacule uriașe și le veolează pe tipele ce se află în apă?- Desigur, înfățișarea sa nu este cunoscută cu adevărat, căci nimeni nu scăpași din "tentaculele" sale -*perv face*- , iar sursa imaginilor și înregistrările de pe net este incertă. Acesta de obicei se plimbă, răpește și le dă la spaimă oamenilor, în special puradeii. Sledy mai este vedetă și pentru abilitatea sa de a-se teleporta, astfel urmărind oamenii și apărând neașteptat în spatele lor.
Lejendă:
Se spune că tovarășul nostru pierde vremea prin pădurile întunecate din America de Nord și nu numai, iar cine pune laba în pădure se trezește în mijlocul acestora. Să chinuie victimele Slendy place -mă simt ca piticu' ăla verde din Star Wars, cum dracu lo chema- Le Slends se poate teleporta, vrând să facă dreptate în pădurea sa -no, da amu mai e și polițist!- Există o incertitudine în privirea existenței lui, părerile fiind împărțite. De obicei, odată cu prezența lui, se raportează și dispariții misterioase, motivul pentru care nimeni nu cunoaște comportamentu lu' Slends. Păluga noastră are și o povestioară, care face legătura cu Zalgo care îi este dușman -hopa! Ce făcuși Guță?!-Asta fuși! Ce părere aveți?
Sper că va plăcut și lăsați în comentarii următorul personaj creepypasta pentru următorul capitol. ^^