#8 Criminali în serie 1

208 14 1
                                    

~Iancu Berilă~

Iancu Berilă avea un plan asemănător cu criminalul Dexter din serialul Dexter, dar în loc să ucidă exclusiv alți criminali el ucidea exclusiv alți brutari. În anii '40 în timp ce noi eram ocupați cu al doilea Război Mondial, tipul ăsta a reușit să strângă sub centură un palmarest impresionat de cel puțin 20 de victime, marea majoritate fiind brutari.

Un citat dintr-un articol despre Iancu Berilă: "De fiecare dată proceda la fel, își studia potențialele victime, afla unde acestea își țin banii și ataca noaptea departe de ochii lumii."

Jurnalistul vrea să ne spună că Iancu se ducea la brutărie, își cumpăra o pâine și se uita unde bagă ăla banii. Iar prin "a atacat noaptea departe de ochii lumii" se referă la faptul că acesta așteptat ca brutăria să se închidă și îi dădea ăstuia omorul, ochii lumii erau rare ori îndreptați către brutărie, aceștia uitându-se în cealaltă parte la război. Ăsta a măcelărit brutari din aproximativ 20 de brutării. Polițiștii au observat că multe brutării erau închise și li-sau părut suspect, aceștia l-au cautat, l-au prins, iar în mod neașteptat Berilă reușește să evadeze *muzică melodramatică*.
Pe urmele lui pornește celebrul comisar Eugen Alimănescu, poreclit și Comisarul de fier, împreună cu echipa sa numită "Fulger" -wtf, man?! Really?-. E găsit în Slatina dând târcoale unui alt brutar, capturat și trimis la ocnă , de unde nu mai avea să scape băiatul.

Ocnă: 1- salină, mină.
2- închisoare pentru cei condamnați la muncă silnică în saline.
.
.
.
.
M-am cam saturat de brutari și brutării, voi nu? Dar, pe bune?! Ce dracu avea cu săracii brutari?!! *face palm*

Creepy FactsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum