Nu ați venit cu vreo propunere pentru acest capitol...răilor....și m-am gândit ca următorul pe listă să fie *tobe* magnificul și uimitorul Ben aka Piticu porno!!! =]
Ben era un copil obișnuit care nu avea tocmai o viață frumoasă. Tatăl său era bețiv și copii își băteau joc de el la școală, dar el didn't give a fuck despre asta - :) -Labangiu și-a dat banii de alocație pentru a cumpăra un nou joc lansat, numit -tobele vă rog!! *tobe*- „The Legend of mă-ta" -glumesc, jocul se numește "The Legend of Zelda"- produs de Majora Mask. Era așa nerăbdător să-l joace, încât acesta se juca zi și noapte. S-a jucat atât de mult încât a ajuns la ultimul nivel. O dat canceru în el pentru că dacă jocul se va termina, el va fi nevoit să se întoarcă la viața sa oarbă, iar dacă lua de la capăt jocul și-ar fi pierdut farmecul. Într-o zi cu soare și curcubee beșite de Jeff, tatăl său la dus la un lac ca să se scalde. Ben fu fericit căci nu va putea să termine jocul. Când au ajuns la lac, tatăl său începu să dea niște beri pe gât, iar Ben a început să-l stropească cu apă. Tatăl său s-a enervat și i-a zis: „Nu trebuia să faci asta. A intrat în apă și îl îneacă pe Ben, iar acesta dăduși colțu. -vorbind de datu-l colțului, nu știu de voi dar eu vreau colivă...- Se bârfește că dacă ajungi la ultimul nivel din The Legend of Zelda, -cum ai îndrăznit să faci așa ceva?!! *pam, paam, paaammmmm*- Ben va ieși din ecran iar înainte să-ți belească p*la, iar tu să faci infarct ca de parcă ai văzut-o pe tanti aia ce îți vindea înghețată când erai un puradel îmbrăcată într-o mini rochie mulată ce îi scoate în evidență "formele", îți va zice: „Nu trebuia să faci asta"
Aștept părerile voastre. Nu mai fiți labangi și comentați numele unui personaj despre care ar trebui să scriu pentru următorul capitol, dacă nu...Jeff vă veolează la noapte :}