Anunț: Acest capitol îi handicapat rău de tăt, eu nu răspund de un posibil cancer.
~Pădurea Hoia Baciu~
Locație: Transilvania, județul Cluj, la marginea localității Cluj-Napoca.
Pădurea Hoia Baciu este considerată cea mai bântuită pădure din lume, localizată în România. Mulți oameni au dispărut, văzut OZN-uri -au venit extratereștrii să ne fută-n cur, fugiți bă!!-, văzut cercuri portocali/roșii de lumină, au auzit vocile unor femei -or fi vocile vrăjitoarelor (aka țigăncilor ce cred că pot să citească viitorul cuiva, dar defapt îi înșală pe proști luându-le banii), care au fost surprinse la miezul nopții de echipa postului de televiziune Canal D sau care dracu o fi fost, nu-mi aduc bine aminte. Cu pretextul că vor să alunge "spiritele rele/demonice din pădure"- și râsete.
În mijlocul pădurii se află un cerc imens, lipsit de viață -se bârfește că pe acolo s-o prăbușiși un OZN acum nu știu câți ani și din cauza undelor radioactive plantele nu au mai crescut în acea zonă- se spune că acel cerc ar fi un portal spre o altă dimensiune.O mică avertizare: Dacă te duci în acea pădure trebe să ști că bateria de la telefon/cameră ți-se vă descărca imediat.
Sintome ale expunerii la radiații radioactive: Uni oameni susțin că, după ce s-au întors din pădure au dat semne de greață, amețeală și vomă, cică unii au leșinat și intrat în comă, nu știu dacă să cred sau nu.
Alte semne (doar dacă ești expus la un volum mare de radiații): cu timpul părul tău va începe să-ți părăsească scăfârlia. -Unui om de știință român i-sa întâmplat asta și după ce părul la părăsit i-a crescut păr alb (pe atunci când a investigat cu o sondă radiațiile împreună cu alt savant, era încă tânăr)-Cam atât despre Hoia Baciu, aveți tupeu să mergeți acolo? Eu sincer, da. I-am convins pe părinții mei să mergem acolo. *yey* ^^
Încă ceva:
1-dacă văd vreun extraterestru jur că-mi fac selfie cu el și vă arăt și vouă dacă mă întorc.
2- dacă nu mă mai întorc...NiticaBianca te rog, continui tu cărțile în locul meu? :3