#12 Minionii

192 13 0
                                    

Pentru cei/cele ce se "topesc" după minioni ar trebuii să știți asta cu toate că nu e chiar atât de "creepy", dar îi interesant:

În timpul celui de-al doilea Război Mondial, minionii erau defapt copii evrei adoptați de oamenii de știință naziști pentru experimente. Ei și-au trăit marea parte de viață în chin pentru că: copii ai evreilor -Adolf-san avea ceva cu țâganii și evreii, pe atunci dacă erai evreu, beliși cucul. Ori erai executat ori munceai la construirea tancurilor până ce dădeai colțul indiferent că erai bărbat/femeie, excepție făceau copii, bătrânii și cei ce sufereau de nu știu ce boală, care oricum erau uciși...wow, am reținut și eu ceva de la ora de istorie- și pentru că ei nu puteau vorbi germană, și când aceștia încercau să pronunțe ceva în nemțească și nu reușeau li se părea foarte amuzant, chiar comic naziștilor.

La media aveți o poză cu copiii evrei adoptați de savanții naziști. Arată destul de...asemănător cu minionii zilelor noastre.
.
.
.
Deci bulangii ăștia torturau copii evrei pentru distracție...îmi sună cunoscut...a gata! În același mod se proceda și în Evul Mediu pentru amuzamentul nobililor, numai că în loc de copii ăștia ciopârțeau săraci, sclavi, bolnavi mintali...și oamenii chiar plăteau ca să vină și să vadă cum aceia erau torturați/disecați....

Că tot vorbim de tortură, vreți ca următorul capitol să fie despre metode de tortură?

Creepy FactsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum