Voorwoord

31 1 0
                                    

Ew, gross, een voorwoord! Wie doet dat nou nog?

Ik weet het, een voorwoord is echt saai. Maar ik had geen zin om meteen aan het boek te beginnen, want dat is toch een beetje raar. Anyways. Dit boek heet Dear Diary. Het gaat over..... een dagboek?

Als je naar de Captain America- trilogie hebt gekeken, weet je inmiddels al wel dat Sergeant James Buchanan Barnes a.k.a. Bucky a.k.a. the Winter Soldier een dagboek bij zich heeft. Maarehhh.....wat staat er eigenlijk in?? Het heeft waarschijnlijk net zo een zielig verhaal als de tas van James. Misschien heeft ook zijn dagboek iets met zijn Alzheimer te maken. Misschien is James bang om op een dag zijn geheugen te verliezen en zich vervolgens niets kan herinneren van zijn leven.... Maar het kan ook heel anders zijn! Niemand weet precies wát er in staat, dus waarom kunnen we dat ons niet gewoon fantaseren en opschrijven? Misschien staan er wel grootse geheimen in, of allerlei foto's! niemand die het weet. Daarom werk ik nu aan 'Dear Diary', een boek over James' dagboek. En mijn fantasie?? Nouja, misschien heb je al aan de omslag gezien waar het over gaat.... hahahahaha!!!


Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden!!


vragen??? de chat staat open! Instagram: https://www.instagram.com/shreya.g__/ en https://www.instagram.com/shreyaa.__/


Dear DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu