Razele de soare au intrat incet in camera atentiomandu-ma ca e dimineata. Imi dau plapuma groasa si pufoasa de pe mine si ma intind ca o pisica care de abia s-a trezit . Usor usor ma ridic in fund si ma gandesc cu ce sa ma imbrac azi, in prima zi de scoala , dar dupa cateva secunde cad la loc si aproape adormiesm , insa din pacate a trebuit sa vina mama sa-si faca prezenta in camera mea , asigurandu-se ca m-am sculat .
-Buna dimineata Brook ! Am venit sa-ti spun ca dupa ce te pregatesti pentru liceu , sa cobori jos in bucatarie , ti-am pregatit micul dejun !
-Neataa.. hmm da, o sa cobor dar o sa mai dureze ceva pentru caa nu am nici cea mai vaga idee cu ce sa ma imbrac.
Ca de obicei, mama isi dadu ochii peste cap si iesi din camera mea. Insfarsit intimitateee !
O sa va zic un scurt istoric despre mine si familia mea : Eu ma numesc Brooklyn , dar toti prietenii mei imi zic Brook , ochii mei sunt albastrii- verzui depinde de starea pe care o am in ziua respectiva ( albasrtrii aproape tot timpul , iar verzui cand sunt obosita , suparata , nervoasa , etc) , parul blond , dar sa nu va ganditi la acel blond auriu sau inspre alb , detest acea culoare si sunt foarte fericita ca nu am "iesit" asa . Sunt zodia berbec deci va prindeti de firea mea cu toate ca nu sunt genul de persoana fitoasa care se crede cea mai frumoasa si desteapta , sunt o fata normala care este prietena cu toata lumea , o fire protectiva si cu picioarele pe pamant , desi uneori imi indeplinesc "postul" de o adolescenta geloasa si care se supara foarte repede .Mama mea este avocata , calatoreste mult si lucreaza enorm ( asa am ajuns in Londra unde sper ca o sa fie locuinta noastra permanenta ) si uneori raman singura acasa cand ea are treaba dar asta nu ma deranjeaza , pot avea si eu grija de mine , iar tatal meu ..a..a murit cand aveam 5 ani..a fost cam greu sa trec peste asta dar cu ajutorul mamei mele am putut cat de cat . Cam atat , mai multe o sa aflati pe parcurs va garantez !
CITEȘTI
Forever young
FanfictionBrooklyn este o tanara de 17 ani ,iubita de toti din liceul ei . Ea este o fata foarte frumoasa care poate cucerii inima oricui , insa ea cauta persoana perfecta . Multi copii noi se muta la liceul ei dar unul in particular ii atrage atentia , acest...