Cap 2

174 10 0
                                    

Ora se termina si Harry disparu de langa mine . Sigur era pe hol asteptându-ma . Dau sa ies din clasa , dar cineva mă prinsese de mana tragandu-ma in celălalt colț al clasei.

- Harry e ATAT de dragut .. Numai la ochii aia m-am putut uita .

- Allison..ai iubit .. back off , acum ma duc sa-i fac turul scolii dar ghici de ce o sa intarzii? PENTRU CA TU MA TII DE VORBA !

- Ugh ce rea poti fi , pleaca odataa.

- Iti multumesc ca ma lasi , ii zic eu sarcastica ,ne vedem in curtea scolii dupa ce termin.

Cand am iesit l-am vazut pe Harry care statea rezemat de perete , vorbea la telefon si din cand in cand isi mai trecea cu mâna prin par . Pana acum el mi se părea cel mai drăguț din scoala . Nu pot sa zic ca mă "indrogostisem" de el , nu il știu , dar sper ca asta se va schimba cat de curând . Harry mă vazu si termină de vorbit .

- Heii din nou ! Si imi dadu un mic pupic pe obraz , eu inroșiindu-ma din ce in ce mai rau (asta se intampla cand cineva , mai ales un băiat , făce asta hihi )

- Bunăă , esti gata să mă vezi făcând pe ghidu' ?

- De când astept !? Și gropițele ieșiră când zâmbetul ii apăru pe față.

- Deci incepem cu sala de sport , dupa cum vezi ,e măricică, si avem acele vestiare in care ne schimbam deobicei , unde se pot intâmpla multe . Ii zic eu cu un mic zâmbet din ce in ce mai pervers. Acesta incepu să râdă , iar eu , mândră că reușisem să ii trag mai mult decât un zâmbet pe fața continui turul. In timp ce mergeam , Haary imi explica cate ceva despre el , iar eu la randul meu despre mine . Mă facea sa rad , mă simteam bine cu el , dar din pacate ajunsesem de unde am inceput .

- Știai că esti frumoasa cand zâmbești ? Arati ca un mic ingeras.

- Nu te cred ! ii raspund eu ironică trăgândui ușor un pumn in mână.

- AUU , m-a durut asta !!

- Nici asta nu cred .

- Și daca te - as invita la un suc ca sa te cunosc mai bine si sa- ti vad acel zâmbet din nou mai pe seara , m-ai crede ?

- Hmm , trebuie sa procesez aceasta intrebare . Mâna mi-o pusesem la gura , incercând sa par gândotoare , dar nu prea mi-a iesit , iar Harry se aproprie din ce in ce mai mult inspre mine . Am crezut ca o sa ma sărute , vroiam asta ca sa zic drept , dar nu o facu , dar daca un pupic in colțul gurii se pune atunci il notez ca un fel de "sărut" .

- Iau acest zâmbet adorabil de pe fața ta ca pe un da . La 7 sunt in fața casei , iar ca sa pot ajunge acolo imi trebuie adresa . Acesta imi luă telefonul si isi bagâ numarul . Imi iau larevedere de la el , acesta făcându-mi cu ochiul .

Fericită ies in curtea scolii , o caut pe Allison si dupa ce o gasesc sar pe ea si incep , in drum spre casa , sa ii explic ce tocmai se intamplase .

Ajung aproape de usa , dar vad pe cineva care statea cu un buchet de flori rezemat de perete . Mă gandeam ca e pentru mama dar dupa ce ma aproprii mai mult , raman cu gura cascata.

- Mi- ai dus dorul ? Pentru ca eu da prințeso.

- T- t - tom ?.. Ce cauti aici ? Dupa ce ca ai plecat din tara fara sa nu mi spui nimic .. Dau sa zic ceva dar acesta ma oprise cu un sarut

- Dar acum sunt aici !

- Acum e prea tarziu ! Aduti aminte ca tu ai fost cel care a gresit , acela care s-a despartit de mine , acela care m-a facut sa plâng incontinuu !

- Imi cer scuze , sti asta , te-am sunat intr-una , ti -am dat mesaje , dar tu nu ai raspuns ! Am vrut sa- ti spun de ce am plecat așa din țara , de ce a trebuit sa mă despart in felul asta de tine .. Te rog da-mi o a doua șansa ..

- Pleaca , acum . Am reusit sa trec peste ce mi-ai facut si daca ti-as mai da a doua sansa sunt sigura ca o să trebuiască sa mai trec din nou ..

- Iti promit ca nu o sa se mai intample asta . Te rog !

- Tom.. Nu o sa-ti mai fiu pe post de iubita fraiera care am fost atunci , dar dau o sansa prieteniei pe care am avut-o inainte de toate . Maine seara sunt libera , ne putem vedea la cafeneaua din coltul strazii ..

- Ok , o sa fiu acolo !

Acesta plecă , iar eu , imediat dupa ce intrasem in casă , m-am dus direct in camera mea si am inceput sa plang . Toate amintirile mele cu Tom imi aparu in cap , iar eu nu puteam sa tin lacrimile in mine , trebuia sa-mi dau drumul.

Peste cateva minute , telefonul incepu sa-mi sune , era Harry . Am incercat sa-mi suflu nasul , sa-mi sterg lacrimile si sa-mi schimb vocea ciudata pe care o aveam dar nu am putut.

- Buna Brook , te-am sunat ca sa fiu sigur daca mai iesim in seara asta .

- Desigur ! Spun eu cu o voce trista , incercand sa par mai entuziasmata .

- Ce ai patit ? Plangi cumva ? Am evitat să raspund dar m-a intrebat din nou ..

- Ăăm .. da .. dar nu conteaza , mi-am revenit , a fost doar o chestie neimportanta ., scuze .

- Nu ai de ce sa te scuzi , dar nu vreau sa te aud asa suparata la telefon , nu vreau sa ma faci pana la urma sa plang si eu !! Trag un mic chicot , iar dupa ce am mai vorbit putin , i-am inchis si mi-am deschis dulapul incercand să mă decid cu ce sa ma imbrac asta seara si in acelasi timp ce o sa fac cu Tom.. Il plac mult pe Harry , nu stiu ce mi-a facut , dar de cand l-am vazut pot sa zic ca m-am indragostit cat de cat de el ,iar de Tom mi-a placut din totdeauna , mi-am dorit mult sa fiu iubita lui si mi-a reusit , dar dupa ce mi-a facut nu il mai pot ierta ..

Dulapul a ramas deschis , iar eu m-am dus sa-mi fac un duș cald , dupa ce s-a intamplat merit sa ma relaxez ... Sii dupaaa sa -mi fac toaleta , iar de imbracat , hmm asta o sa mai dureze ceva .

Sper ca vă place povestea , sunt incepatoare :3 .. Si mă scuzati daca sunt greseli :o3 .

O sa incerc sa pun in fiecare zi un capitol , dar acum ca incepe saptamana nu stiu daca o sa am timp . Daca vreti puteti sa vă lasati parerea voastra , ar insemna muuult !! :)

Forever youngUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum