,,Lovec dívek zase zaútočil ve městě?'' ,,Další 4 dívky se pohřešují!''
Tyto články byli v novinách dnes a denně. Hayley už to nebavilo číst,ale nijak nemohla urychlit tu akci. Musela totiž jet napůl pohled Hobbsova ''denního'' plánu. Vůbec jí to nebavilo,protože jí Hobbs furt poroučel jak má co dělat. Byla aj ráda,že toto je její poslední akce.
Na stole jí zabručel telefon. Hned věděla,že je to zas ten Hobbs.,,Hayley!!'' místo pozdravu se jí dostalo křiku hned na začátku.
,,Co?'' odsekla.
,,Kde sakra jsi?! Máš být už dávno v terénu a né se válet doma lemro!!'' křičel po ni. Ale znáte to Hayley to pouštěla jedním uchem tam a druhým ven.,,Přispala jsem si no''
,,Mazej do terénu! Ashton a jeho gang zas útočí! Nazdar!'' v telefonu šlo slyšet jak bouchl s mobilem. Hayley to v klidu zavěsila a v klidu si snídala.
Přitom si prohlížela složky svých cílů. Zarazilo jí,že tak sympatičtí kluci jsou vrahové. Nejvíc jí upoutal Ashton. Njedelší rejstřík,nejvíc vražd.
Že by on ten zbytek navnadila,aby byli takový?! Nebo jaká se za tím ukrývá pravda? Pomyslela si Hayley.
Hned jak dojedla vydala se do svého pokoje. Její pracovní oblečení se skládalo z černých skinny jeans,černý nebo bílý nátělník, tenisky a popřípadně kožená bunda.
Na opasku měla zbraň,náboje,pepřák a vše pečlivě schované pod koženkou.Jsi sexy jako vždy! Jako vždy se musela pochválit,ale scházela ještě jedna věc. Náhrdelník po tátovi. Jediné co jí po něm zbylo. Nasadila si ho a vzpomněla si na den kdy ho viděla naposled.
,, Tati!'' zvolala malá Hayley na jejího otce.
,,Copak lásko?'' přičupl si k ní. Hayley nic neřekla,jen se otočila směr silnic,kde byl její míč.
,,Jdu ti pro něj,zůstaň tady'' pohladil jí po krásných a dlouhých vláskách. A vydal se pro míč.
Hayley ho furt pozorovala. Táta se pochvilce vracel,usmíval se na ni a věnoval jí sladkej pohled. Plný lásky k ní.
Avšak si nevšiml blížícího se kamionu,který jel snad 200+km/h.
Hayley se na něj koukla a pak znovu na tátu,toho však už neviděla. Jen ucítila dědečkovi ruce jak jí nesou pryč a uviděla mámu jak běží na místo kde viděla naposledy tátu...Pevně stiskla náhrdelník a snažila se zadržet slzy.
Zhluboka se nadechla a vydala se do garáže,kde na ní čekalo BMW x6.
Ihned do něj nasedla a jela do práce.
-------------
,,Ashi máš tu další zásylku!'' ozval se Jacob ode dveří. Jacob byl jejich lovec děvek.
,,Kolik?'' usrkl si Ash bourbonu.
,,4 jako vždy'',,Okey,plat zas příště'' mrkl na něj a šel se kouknout na zboží.
Jacob mu otevřel dodávku a 4 vystrašené holky,svázané se na něj dívali. Ash se jen uchechtl.
,,Bereš?'' udivil se Jacob.
,,Jasné! Cale zavolej zbytek ať si vyberete. Beru si tu zrzku'' řekl a odešel zpátky do baráku. Kluci si šli vybrat ze zbytku a zrzka se zatím nesla k Ashovi do pokoje.
Ash dopil bourbon a začal přemýšlet.
Že bych si konečně někoho našel a přestal s tímhle? Vždyť je to hnusné.. pomyslel si počkat co melu? Vždyť toto je můj job. Toto mě baví.
Sám sobě se zasmál. Vypl písničky,znovu si nalil skleničku bourbonu a šel za svou děvkou do pokoje. Holky věděli u koho jsou a taky věděli,že toto jsou jejich poslední chvíle...
Enjoy it:) Potěšil by koment,abych věděla jestli má cenu to psát. :D ♥Liddy
ČTEŠ
WANTED//5SOS Action//Cz
FanfikceOna je agent. On vrah. Neznají se,ale co se stane když se potkaj? On je její poslední mise. Ona je pro něj jen další hračka. Ale co když se to zvrtne? Odpovědi najdete v tomto příběhu. FanFiction 5SOS-Action @2016 @liddy94