Po asi hodině jsem dokázala vstát a vydat se k sobě do pokoje,nemohla jsem dostat z hlavy toho chlapa a ty jeho kecy. Musela jsem nad tím furt přemýšlet.
,,Když to vezmu,budu zločinec a vykopnou mě z FBI,ale když to nevezmu,tak je dost možné,že ten chlap mě zabije..'' řekla jsem si pro sebe.
Musím se rozhodnout,buď job a nebo život....
----------
Mezitím Ash došel domů a nechápal vůbec co se stalo,nedalo mu to a musel zjistit víc o záhadné Hayley...
----------
,,Toto by tě mohlo zajímat..'' ozval se hlas u dveří. Stál tam Mikey. Hodil po mě disk.
Dal jsem ho do počítače a nemohl jsem tomu uvěřit. Byl to záznam jak Hayley vycházi z FBI budovy k sobě do auta,ale víc mě zarazilo auto co jelo za ní. Byl záznam i s kamery z její ulice. To auto jelo až k ní,nějací dva chlapy v obleku vystoupili z auta a šli k ní. Po asi 5 minutách vynášeli v bezvědomí Hayley a dávali ji k sobě do auta a odjeli. Další záznam byl kolem 17:56. Po 2 hodinách co jí unesli. Odnesli ji zpátky a potom odjeli.Zastavil jsem to a přiblížil si to a pomocí espézetky na autě najdu majitele.
Počítač hledal už dobrých 10 minut,ale nic nenašel. Takže auto načerno,nějaký mafián...
Buď Hayley byla u výslechu a pustili ji,proto odešla z té budovy a její šéf nebyl rád a takhle se jí odměnil a nebo snad je agentka? Zítra k ní zajdu...
-----------
Ash si šel lehnout a naše druhá postava Hayley už dávno spala. Druhý den ráno však neměla pěkný budíček,spíš budíček jako z pekla..
-----------
,,Vstáváme..'' slyšela jsem potichu,avšak to se mnou nehnulo.
,,Vstávej ty k*rvo!!!'' a najednou jsem ucítila bolest na tváři a byla jsem na zemi vedle postele. Ihned jsem se natlačila na zeď když jsem uviděla dva muže v obleku jak na mě míří s pistolí.
,,Co chcete?'' zeptala jsem se.
,,Tak jak se naše vlčice rozhodla? Neříkali ti snad tak?'' mezi nimi se objevil ten muž,nečekala jsem,že dojede osobně.
,,Já..já ještě nevím..'' po těchto slovech jsem se bála co dojde,nevěděla jsem co od nich čekat. V ten moment ztuhl tomu panu neznámému úsměv na tváři,věděla jsem,že bude zle.
On si ke mě čupl a zadíval se mi do očí. Měl jak nebe modré,ale plné zla,které z nich pomalu šlo ven.
,,Tak ty nevíš?!'' po těchto slovech mi jednu vrazil,chytla jsem s tvář. Vůbec se nechovám jako agentka,ale mám z něj strach,jak z nikoho jiného jsem nikdy neměla.
,,Beru to!!'' moje ústa vypustila ze strachu něco co jsem nechtěla. Chytla jsem se za pusu a nevěděla jsem co jsem to udělala.
,,Jacobe,udělej jí takový rejstřík a o toho Hobbse jsi se postaral?'' zeptal se s úšklebkem chlapa v obleku.
,,Ano pane,ať zhebne v té nemocnici'' odpověděl mu.
Ne Hobbs ne,nemusím ho,ale toto si nezasloužil.
,, Sbal se,tady už bydlet nebudeš,máš 20 minut,aj psa si můžeš vzít..'' řekl a zmizeli z mého pokoje. Proboha je ze mě zločinec,to jsem nechtěla...----------
Ráno jsem zahájil svou rutinou a hned jsem se vydal k Hayley,musím zkusit z ní dostat víc. Poslední dobou se nějak o ní moc starám,to není moje povaha. Vždyť já jsem vrah Děvek a ne měkký kluk...
----------
Dojel jsem k jejímu domu,ale něco se mi nezdálo. Auto nikde a nějaké podezřelé ticho. Doše jsem ke dveřím a na nich cedule K PRODEJI. Už to mi přišlo divný,včera tu normálně bydlela a nebyli vidět známky toho,že by chtěla jít pryč. V ten moment mi zazvonil telefon v kapse. Byl to Tej..
,,Ano?''
,,Dojeť ke mě,toto musíš vidět a nebudeš to chápat jako já..''
,,Hned jsem tam'' a hned jsem zavěsil,nasedl do auta a jel k němu.
,,Tak co pro mě máš??'' došel jsem k jeho počítači.
On pustil televizor a tam reportáž z novin..Ředitel FBI v nemocnici na pokraji smrti,nějaký neznámý pachatel zaútočil dnes večer na budovu FBI,budova je donucena k demolici a jeho personál je bohužel v nemocnici,nejhůř je na tom však ředitel FBI. Jméno zveřejnit nemůžeme,avšak kolegové mají podezření na tuto osobu..
Objevila se tam fotka Hayley.
Může se pohybovat kdekoliv,upozorňujeme veřejnost,že je velmi nebezpečná,kdybyste jí někde viděli ihned kontaktujte policii a nezasahujte sami,je vycvičená k zabíjení.
Byl jsem v šoku a nevěděl jsem co říci.
,, A to není všechno. Najednou o ní nemůžu ani najít zda je naživu,jakoby nežila. Ashi dávej si na ní bacha,nechci na tvůj soud a už vůbec na tvůj pohřeb..'' řekl Tej,z jeho slov jsem si jen povzdechl..
,,Ona to neudělala,něco je na tom divné..''
,,Ashi? Co to s tebou je? Chováš se jak idiot,kterého neznám'' stoupl ze židle a donesl mi sklenici vody.
,,Já nevím,ona mě prostě něčím uchvátila a já nevím čím, a prostě toto mi nesedí ty okolnosti teď okolo ní..''
,,Ashi nic víc o ní nenajdu..Nevíš ani kde je..''
,,To bych bez tebe nevěděl..'' odsekl jsem mu a naštvaně šel na terasu,musel jsem si zapálit.--------
Hayley mezitím byla donucena se zabydlet,tam kde nechtěla být a taky viděla tu reportáž v TV,byla z toho mimo...
--------
Proboha,během jednoho dne se mi převrátil život o 360°.
,,Máš jít za šéfem do kanceláře..'' doslova vtrhl ke mě Jacob. Toho jediného jsem znala jménem.
S povzdechem jsem vstala a jako tělo bez duše jsem šla. Nemohla jsem se vcítit do toho,že je ze mě hledaný zločinec.
Jacob mě dovedl k šéfovi a zavřel zamnou dveře,ten neznámý je i zamkl, pěkný teď mě tady zabije a bude to všechno a asi by to bylo lepší než takový život.
,,Ode dneška jsi moje 'agentka'. Věř,že o takovém platu se ti ani nezdálo.''
,,Jenže já takový život nechtěla..''
,,Dovolil jsem ti snad mluvit?!'' v ten moment mě chytl pod krkem a zadíval se mi do očí.
,,Omlouvám se..'' vykoktala jsem.
,,Říkej mi pane..''
,,Omlouvám se,pane..'' po těchto slovech mě pustil a já spadla na zem a snažila se popadnout dech. Toto je ještě horší než Hobbs..
,, Všechno jde podle plánu. Ashton Irwin tě bude hledat..Vybral jsem tě,protože vím,že ho máš omotaného okolo prstu a oba ho chceme mrtvého,abychom měli klid na duši.''
Chtěla jsem něco říct,ale radši jsem to polkla a poslouchala dál.
,, Svlíkni se..'' otočil se na mě.
,,Co prosím?''
,, Svlíkni se,jsem ti řekl!''
Snad se zatím líbí,menší názor by se mi hodil :)
ČTEŠ
WANTED//5SOS Action//Cz
FanficOna je agent. On vrah. Neznají se,ale co se stane když se potkaj? On je její poslední mise. Ona je pro něj jen další hračka. Ale co když se to zvrtne? Odpovědi najdete v tomto příběhu. FanFiction 5SOS-Action @2016 @liddy94