- Nečekané setkání,avšak nepříjemné-

35 3 4
                                    

Dala jsem na sebe bílé rifle,černou košili a sako,pod sako jsem si pro jistotu dala malou přenosnou zbraň a teleskop. Vše jsem zakončila psaníčkem s peněženkou a mobilem. Poslala jsem sama sobě pusu v zrcadle a mohla jsem vyrazit. 

Po 5 minutách jsem byla před klubem,zrovna jsem dokouřila cigaretu a šla dovnitř. Moje první kroky vedli k baru,avšak už v ten moment jsem na sobě cítila pohledy. Neřešila jsem to,jen jsem se pousmála. U baru jsem si dala pár drinků a potom šla na parket, jen mě to pak přerušil menší problém, musela jsem na wc. Cestou jsem nechtěně do někoho vrazila. 

,, Omlouvám se,nechtěla jsem do vás...'' nestihla jsem dokončit větu,stačilo když jsem se na něj podívala... Byl to ON!! 
Ne Hayley chovej se normálně jsi napitá a nedopadlo by to dobře..
,, Dobrý kotě,nic se nestalo'' pousmál se. Ach ty oči.. Sakra co?! na co to sakra myslím?!
,, Hele já si odskočím a pozvu tě na panáka,jako omluvu co ty na to??'' hrála jsem menší hru.

,, Jasně počkám u baru'' mrkl a šel s klukama dál. 

Na  záchodě jsem přemýšlela zda nemám halucinace a co mám dělat. Není dobré tady dělat humbuk a také,ale zas teď mi uteče a co potom? Zas ho budu hledat nejmíň rok.  Pomyslela jsem si. 
Hold si zahrajeme menší hru a zjískám číslo nebo adresu. Dala jsem si rtěnku a mohla jít na scénu. 

*Ashton

Kluky jsem poslal ať si něco najdou,já jako náhodou jsem už na jednu narazil a tu si odvezu domů. Čekal jsem na ni u baru,protože mi slíbila panáka,ale stejně ho zaplatím já. 

,, Už jsem tady'' ozvala se krásná hnědo vláska s úžasnýma pronikavýma očima. 
,, Co piješ?'' zeptal jsem se. Ona se zadívala na sortiment pití na poličce. Po chvilce se zastavila na jedné a mě to bylo hned jasný.
,,Dvakrát Bouchačku'' řekl jsem barmanovi.

,, Jak víš co chci? Ještě jsem nic neřekla'' udivila se a usmála. 

,, Stačí se na tebe kouknout a je jasné co piješ.'' Mrkl jsem.

Ona si hned skousnula ret. Ach byla sexy

Hned jsme to do sebe naklopili a šli tancovat. Její pohyby byli tak s rytmem sladěné a zároveň sexy..

Po dvou hodinách

,, Děkuji za krásný večer,ale už budu muset jít'' řekla hned jak jsme došli k baru. Sakra Ashi nenech ji jít!

,, Tak co kdyby jsme pokračovali u mě?'' vyhrkl jsem a uvědomil si,že jsem to řekl zhurta. 

,, Hele Ashi nejsem nějaká děvka. Neskáču s chlapem hned do postele,takže sorry bro'' zasmála se. A já musel s ní. Pozval jsem jí teda na poslední drink,řekli jsme si Ahoj a ona odešla. Ale mě to nedalo a sledoval jsem ji! Musím ji mít! Bydlela kousek od clubu,takže nebylo těžké jí sledovat... 


Když už teda jsem dlouho nepsala,tak je tu dvojdíl :) *Liddy94

WANTED//5SOS Action//CzKde žijí příběhy. Začni objevovat