Gözlerimi açtığımda oturma odasının tam ortasında uzanıyordum. Buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyordum belkide uyur gezerdim. Yerden kalkmaya çalıştım ama her yerim sızlıyordu. Sonra evdeki odaları bakamaya başladım kimse yoktu acaba nereye gittiler diye merak ettim. Aşağı dedemin evine indim. Dedem bir tabureye oturmuş altında çizgili bir şort vardı ama üstü çıplaktı. Dedeme annemleri gördünmü diye soracaktım ki "defol buradan" diye bağırdı dedem bana doğru bile bakmamıştı sonra dedemin misafir odasına girdim. Yerde bir şey bağdaş kurmuş gibi duruyordu ama üzerinde beyaz bir çarşaf vardı yavaş adımlarla elimi çarşafa doğru uzatıyorum ve omuzunda bir el his ettim, arkamı döndüğümde annemi gördüm bana ne yapıyorsun diye sordu anneme cevap vermeden kafamı arkaya doğru çevirdim o beyaz çarşafın altındaki şey yok olmuştu. Anneme doğru tekrar baktığımda annem yoktu onun yerine gözleri uyulmuş ve ağzı yırtılmış dişsiz biri vardı.
O anki korkuyla çok zor sıyrıldım aşağı doğru koşmaya başladım kendimi hemen bahçeye attım ve evden uzaklaştım. Çok hızlı koşuyordum ve acayip paniklemiştim. Bir sokak vardı ilerde o aradan döner dönmez hava karardı bu olay beni sahada korkutmaya başlatmıştı. Arkama baktığımda o yaratık ama onun yerine başka bir şey vardı çok yavaş bir şekilde bana yaklaşıyordu. Bir anda yere yapıştım nefes almakta zorlanıyordum. Vücudum kas katı kesilmişti o şey bana dahada yaklaşmıştı. O an fark ettim ki astım krizim tutmuş. O şey birden üstüme bindi ağzını yüzüme yaklastırmaya başladı.
Ve birden gözlerimi açtım, açtığımda annem kızım kabus gördün sadece dedi. Anneme hiç uyurken astım krizimin tutup tutmadığını sordum hayır dedi sonra odadan çıktı, ayaklarımın altı acıyordu bir tanesinin altına baktım ve sanki yalın ayak yürümüşüm gibiydi ama acıyordu ve bazı yerlerinde çizikler oluşmuştu tuvalette gittim aynalı bir ecza dolabımız vardı, dolabı açtım krem filan aldım ve dolabı kapadım arkamda yine o korkunç şey duruyordu ve bana çirkin ve korkunç gülümsemeyle "Asla uyanamayacaksın" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunun 50 Tonu
HorrorBurda sizlere kendime ait olan kendi yazdığım korku hikayeleri paylaşacam öncelikle çalmayınız şimdiden teşekür ederim.