Uzun zamandır evimden çıkmıyorum yaklaşık 1-2 ay olmuştur herhalde. Okullu bıraktım aslında halla okumak isterdim ama bu haldeyken olmaz.
Her şey 8-9 ay önce başladı ben daha 15 yaşındayım arkadaşlarımla dolaşıyorum. Bizim orada küçük ama büyük ağaçların olduğu bir orman vardı oraya gittik. İçimi birden kötü bir his kapladı izleniyormuş hissi. Eve gitmek istediğimi söyledim ve gittim. Eve geldiğimde o his halla devam ediyordu. Etrafıma baktım ama kimse yoktu 1-2 hafta bu hisse aldırış etmedim ama his dahada çirkinleşiyordu izleniyormuş gibi hoş etmek çok korkutucuydu bize etrafta hiç bir şey yoksa 2. Aydan sonra anneme söyleme kararı aldım. Anneme başka şeyler düşün geçer dedi.
5. Aya girdiğimizde akşamdı mutfakta su içiyordum. Birden o his kuvvetlendi birden pencereye odaklandım o izlenme hissi anlıma sancı yaptı bir an, o kadar kuvvetliydi. Yavaşça pencereye yaklaştım perdeyi açtım. Karşı evin önünde biri vardı baya uzun zayıf ve takım elbise giyordu, kaldı ama yüzü aşağı eğikti birden bana doğru baktı. Aman tanrım bu şeyin yüzü yoktu ve bembeyazdı hemen hemen perdeyi kapadım çok korkmuştum. Anneme "orda bir şey var anne çok korkunç" dedim. Annem oraya baktı orada bir şey yok dedi bende ısrarla hayır var dedim.
O şey sık sık görünmeye başladı ve ben her gördüğümde anneme söyledim. En sonunda annem beni psikoloğa götürdü ve doktur şizofren teşhisi koydu. Ben şizofren değildim o şey gerçekten vardı. Dışarı çıkmaya korkar oldum. 7. Aylarda hangi gün olduğunu unutum annem bana marketten süt al dedi. Sütü almış gidiyordum o şey karşımda duruyordu elinde bir kedi sarkıyordu onu iki elinin içine alıp ikiye böldü. Dehşete düşmüştüm hemen eve doğru koşmaya başladım eve kendimi zor attım. Çığlık atıyordum ve titriyordum o şey karşımdaydı bana dahada yaklaşıyordu.
Şuan bu yazıyı annemin odasından yazıyorum evde kimse yok, o şey dışında kapı camlı bir yandan kapıya bakıyorum bir yandan yazıyorum. Lanet olsun o şey kapının önünde beyaz ve yüzsüz uzun takım elbiseli uzunlar olan o korkunç şey kapının önünde kapının kolu oynuyo lanet olsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunun 50 Tonu
HorrorBurda sizlere kendime ait olan kendi yazdığım korku hikayeleri paylaşacam öncelikle çalmayınız şimdiden teşekür ederim.