Artık dışarı sık çıkmıyordum. Aslında mahalemizdeki hiç kimse çıkmıyordu her hafta mahalemizden bir kişi kayboluyordu, ne cesedi bulunuyo ne de başka bir şeyi. Herkes tedirgindi bu yüzden.
Geçenlerde hava biraz kararmıştı arkadaşlarım kapıya dayanmış annemden dışarı çıkabilmek için izin almaya çalışıyoz en sonunda izin almaya en sonunda izin almaya başardık. Arkadaşlarla acaba ne yapsak diye düşünüyorduk en sonunda bir arkadaşım ''hadi saklambaç oynayalım'' dedi bizde kabul ettik. İlk önce gönüllü olarak Berk yumdu bende Berk'e yakın bir arabanın arkasında saklanıyordum ama ne yazık ki sadece ben sobeleyemedim ve bu sefer ben yumdun. Bende 2 kişiyi sobeledim, arkadaşım sayarken bende nereye saklansam diye düşünüyordum aklıma şu ara sokaktaki ev geldi hemen oraya gidip saklandım. Kimse buraya saklanmaya akıl edemezdi.
Biraz bekledikten sonra canım sıkıldı ama yumak istemiyordum bu yüzden pes etmedim. Birden arkamdan bir ses ''Burada ne yapıyorsun sen'' dedi. Hemen panikle arkama döndüm ''şey ben burda saklanıyordum arkadaşlarla saklanbaç oynuyorduk oynuyorduk ta özür dilerim'' dedim. Kadının kafasında bandana vardı ama kel gibi duruyordu. Kadın ''içeri geçmek istermisin'' dedi. Bende '' gerek yok ya gitmem lazım zaten çok geç oldu'' dedim. Kadın birden bandanısını çıkardı evet tahmin ettiğim gibi keldi ama birden çok tuhaf bir şey oldu '' hadi gel sana süprizim var'' sesi yankılı geliyordu arkasını döndü ve anında dehşete düştüm. Gözleri kan kırmızısı kıl kadar ince kaşları ve çok sivri dişleri vardı. Aman Tanrım bu kadın canavardı iki yüze sahip bir canavar çok korkunçtu ama bir sorun vardı kadının gözlerine bakar bakmaz vücudumu hareket edemiyordum. Kadın '' bir yeremi gitmeyi planlıyon hayatım'' dedi. Yanıma geldi ve benim ayaklarımdan tutup sürüklemeye başladı ağzım bile hareket edemiyordu çığlık atamıyordum çok korkuyordum.
Beni evinin bodrumunakadar sürükledi ayaklarımdan baş aşağı astı bir köşede ceset yığını vardı bunlar bunlar mahalemizde kaybolan kişilerin cesetleriydi dahada korkmaya başladım. Kadın korkunç olan yüzüyle bana baktı '' acaba ilk gözlerinimi oysam yoksa dilinimi kesem aslında kafa derini yüzmek köyü fikir değil''. Önünü bana döndü ve elinde bir satırla bana doğru ilerliyorduyüzüme yaklaştı ve '' hadi başlıyoruz'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunun 50 Tonu
HorrorBurda sizlere kendime ait olan kendi yazdığım korku hikayeleri paylaşacam öncelikle çalmayınız şimdiden teşekür ederim.