Věnováno JituleStoklasov, která mi pomáhala s napsáním jedné scény.
Do 15 let nevhodné!
Další den jsem se těšila, že povím Klausovi noční události. Mělo to být i pro něj částečně překvapení, protože v původním plánu jsem měla prostě upírům říct, ať ji zajdou zabít. Jenže já jsem chtěla trochu akce, takže jsem si ten plán uzpůsobila, abych mohla zabíjet i já. Vystavila jsem se tím riziku, ale naštěstí jsem to zvládla. Takže snad se Klaus moc nenaštve.
Sama jsem mu nikdy nevolala z bezpečnostních důvodů. Mohl kolem sebe mít upíry s nadpřirozeným sluchem, který by mohli slyšet můj hlas, a obyčejné esemeskování jsem odmítala. Takže pokud jsem s ním chtěla mluvit, musela jsem si počkat, až mi zavolá sám. Problém je, že mi další den nezavolal. Ani ten další.
Začínala jsem se strachovat. Co když se ten rituál nepovedl? Co když ho zabili? Vzhledem k tomu, jak mě držel v tajnosti, bych se to nikdy nedozvěděla. Ledaže bych se někdy vypravila do Virginie. Úplně vidím, jak se tam objeví nějaká neznámá holka jako já a bude hledat nějaké upíry, aby se jich zeptala, jestli náhodou nezabili jejího přítele.
Jako spása pro moji ustaranou hlavu se jednoho dne rozvibroval mobil v mojí kapse. Byla jsem zrovna v práci, jednou rukou nalévala kávu do hrnku a vzápětí jsem druhou rukou vytahovala mobil z kapsy, abych spatřila jméno Klause na displeji. S rozzářeným obličejem jsem pohlédla na Anne. „Vezmeš to na chvíli za mě? Potřebuju vyřídit jeden hovor."
„Jaký hovor?" zeptala se mě. Nejspíš můj náhle rozzářený obličej a úsměv dokázal vyvolat podezření.
„Prostě hovor," pokrčila jsem rameny. Na její reakci už jsem nečekala. Zavřela jsem se ve skladu a přijala hovor.
„Doufám, že máš připravenou pořádnou výmluvu, proč jsi se neozval už před několika dny," spustila jsem hned do telefonu.
„Budeš počítat jako výmluvu, že jsem tři dny pobíhal po lesích v podobě vlka?" ozvala se Klausův hlas z telefonu. Byla taková úleva slyšet jeho hlas. Je v pořádku. Nemusím se strachovat.
„Vzhledem k tomu, že to znamená, že se ti povedlo zlomit tu kletbu a jsi hybrid, ti to asi odpustím. Teď mi jenom řekni, kdy se vrátíš do Chicaga?"
Docela mě zarazilo, že jsem nedostala okamžitou odpověď. Očekávala jsem, že mi řekne za pár dnů nebo něco takového, jenže místo toho byla chvíle ticho. „Zatím nevím. Věci se zkomplikovaly," promluvil nakonec.
„Jak zkomplikovaly?" zeptala jsem se s obavami v hlase.
„Hodlám se vydat najít vlkodlaky a vytvořit další hybridy jako jsem já," vysvětlil mi.
Zarazila jsem se. „A to jsi předtím neplánoval?"
„Vlastně plánoval," odpověděl.
„Ale zapomněl si se o tom zmínit." Protočila jsem oči. „Jak dlouho to bude trvat?"
„Nejsem si jistý. Možná pár měsíců," sdělil mi.
„A nemůžu jít s tebou?" navrhla jsem.
„Hodlám se vydat mučit lidi, abych z nich dostal informaci, kde najít vlkodlaky. Se mnou bude cestovat upír, který byl zamilovaný do té dvojnice, kterou jsem před pár dny zabil. Takže dokud jsi člověk, který jde zabít tolika způsoby, tak tě sebou nechci."
„To zní hnusně, když to takhle řekneš," ohradila jsem se.
„Tak to prostě je, zlato. Nechci, aby ti někdo ublížil," ujišťoval mě.
ČTEŠ
Dangerous Liaisons
FanficJuliet se na první pohled zdá jako normální holka, ale zdání může klamat. Ona totiž není normální a to se ukáže, až se ji jednoho večera pokusí vysát jeden upír.