~Alex'in Ağzından~
Dünkü akşamdan dolayı ısırma bugüne kalmıştı. Kesinlikle bugün olacaktı. Kız bize güveniyordu. Aslında çok ta istiyor değildim ama.... yapacaktım. Kız için bunu yapacaktım. Biraz güçlenmesi lazımdı. Ayrıca savaş için gayet hızlı ve akıllı bir kıza benziyordu. Dövüşü ve gücü ona detaylıca gosterirsek bu kiz başarırdı. Vampirleri alt ederdi. Onu korumak için bunu yapmak zorundaydım. Vampirleri yenmek için bunu yapmak zorundaydım.
-------------2 SAAT SONRA ---------------
Plan şuydu: Bugün Amerikan Futbol'u maçımız vardı ve ben Lucy'i arabamla alıp maça götürecektim. Maçın yarısında bacağına kramp girmiş gibi yapıp onu ormana goturecektim. Kevin da onu ısıracaktı.
Lucy ile maça gittik. Maçın yarısında bacağım acıyor gibi yaptım ve hakem maçı durdurdu. Seyirciler ayağa kalkmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yani Lucy'de.
Hakeme kötü olduğumu söyledim ve ormana doğru gitmeye başladım. Tahmin ettiğim gibi Lucy'de arkamdan geliyordu.
Bir ağacın arkasına yaslandim.
-Alex neredesin?Diye bağırdı ama hiç bir ses çıkarmadım.
~Lucy'nin Ağzından~
-Alex!!
Diye bağırdım ama ses çıkaran yoktu.
Bir süre sonra uluma sesi duydum ve etrafima bakındım.
Yaklaşık 6 metre arkamda bir kurt vardı. Koşmaya başladım. Kurt ayak bileğime pençe attı ve acıyla yere düştüm.
Şu an acayip derecede korkuyordum.
Kırmızı gözlere sahip olduğunu anladığım kurt etrafımda dolaştı ve belimden ısırdı. Hissettiğim acıyla çığlık attım ve sonrası karanlık.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
~Kevin'ın Ağzından~
Lucy'i ısırmıştım. Iyileşirse kurt olacaktı. Iyilesmeme ihtimalini düşünmek bile istemiyordum.
Ama Lucy ısırığın acısına rağmen sadece bir kere bağırmıştı. Hemen yanına gidip nabzına baktım ama çok, çok yavaştı. Onu kucağıma aldım ve evime götürdüm. Alex ve Francisco'da beni evde bekliyorlardı. Onlara olanları anlattım.
-Böyle olacağını biliyordum. Hiç isirmamaliydin. Ölüyor işte!!! Ölecek!!!
-Saçmalama Alex! Hala iyilesebilir!!!
-Kevin inan bana 2 saate kalmadan ölecek. Nabzı neredeyse hiç atmıyor. Ne yapacağız şimdi?Kabullenmek istemiyordum ama Alex'in bu konudaki haklılık payı yüksekti.
-Bence hastahanenin yada evlerinin önüne bırakıp kacmaliyiz.
Dedi Francisco. Bu fikri kabul ettiler ve Lucy kucağımda yola çıktık.
Bir süre sonra 4. bir kalp sesi duymaya başladım. Albert buralarda olabilirdi.
-Duydunuz mu?
-Neyi?
-Birinin kalbi atıyor.
-Lucy!!!Diye bağırdı Francisco ve Lucy'i yere koydum. Kalbine doğru eğildim ve kalbinin eskisi gibi attığını duydum. Belini açıp yarasina baktım. Iyilesmeye başlamıştı!! Hemen eve geri döndük ve Lucy'i yatağıma yatırdık.
~Lucy'nin Ağzından~
Uyandığımda bilmediğim bir Yerdeydim. Son hatırladığım şey kırmızı gözlü bir kurt ve belimde ki acı hissiydi.
Belime baktım iz bile yoktu. Rüya mı görmüştüm?
Içeri bir kaç dakika sonra Kevin girdi. Olayı anlattım. Oda belime baktı.
-Lucy sana birşey söylemem gerekiyor.
-Dinliyorum?
-Sen artık bir kurt kadınsın.
-Ne?!!
-Lucy hani orman-
-Saçmalama!! Iğrenç bir şakaydı.Dedim ve gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Dolunay
RandomLucy Anderson... O, normal bir insan hayatı sürerken ufak bir ısırıkla hayatı asla eskisi gibi olamayacak. Zorlu koşullara dayanıp kendini kontrol etmeyi becerebilecek mi? Kurt adamların, vampirlerin, aşk, öfke, nefret ve intikamin olduğu bir ortam...