Chapter VI - Salvatorul cu par blond

51 3 0
                                    

Chapter VI - Salvatorul cu par blond

•Luke P.O.V•

Am parcat masina in fata clubului din care rasuna o muzica asurzitoare . Baietii si-au facut si ei aparitia imediat paracandu-si masinile langa a mea .

Un zambet amuzat mi s-a format pe buze cand l-am vazut pe Calum cum iese bosumflat din masina indreptandu-se spre mine .

-Mi-ai murdarit masina . Spune el ofticat amenintandu-ma cu degetul .

-Hey . Nu e vina mea ca tu ai mancat praful din urma mea . Spun eu largindu-mi zambetul .

-Sa te-

-Baieti . Va puteti certa maine. Acum suntem la club . Hai sa ne distram . Il intrerupe Mike pe Calum venind langa noi si punandu-si mainile pe dupa umerii nostrii .

-Da . Hai sa petrecem . Striga Ash care a aparut imediat langa noi .

-Va comportati ca niste pusti care merg pentru prima data intr-un club . Spun eu iesind din stransorea mainii lui Mike si indreptandu-ma spre intrarea clubului .

-Luke morocanosul s-a intors . Mormai Mike

-Te-am auzit . Strg eu dupa el in timp ce ma indreptam spre paznicii clubului .

-Buna seara domnule Hemmings . Ma saluta politicos unul dintre pazinici in timp ce celalalt mi-a deschis usa .

-Buna . Am raspuns eu plictisit de atata politete .

-Sa aveti o seara buna . Imi spune cel care mi-a deschis usa.

-Da , da . Spun dandu-mi ochii peste cap si intrand in club .

Imediat ce am intrat am fost orbit de luminile ce veneau de la scena din capat unde niste fete isi ondulau soldurile pe muzica senzuala ce se auzea in tot clubul . Se pare ca am ajuns la timp pentru spectacol .

Am mers pana la canapeaua de langa scena , cea pe care stau mereu eu si baietii . Imediat ce m-am asezat o chelnerita a venit si mi-a adus un pahar de bautura pe care l-am dat imediat pe gat .

Baietii si-au facut imediat aparitia langa mine iar Ashton a fost deja asaltat de o fata imbracata doar cu o fusta scurta si un sutien care lucea mai tare decat masina mea dupa ce o spal . Cred ca o sa vomit .

-Puicuta noua la ora 12 . Imi spune Calum care s-a asezat langa mine .

Mi-am mutat privirea dupa a lui si acolo era . Statea pe un scaun de la bar cu Wagner langa ea.

Era imbracata cu o rochie neagra stransa pana la talie ,in partea din fata avand 5 gauri in forma de triunghi ,iar in jos rochia era lasata libera . In picioare avea o pereche simpla de pantofi negrii cu toc care ii scoteau picioarele in evidenta . Parul ei saten inchis ii era lasat sa ii cada liber pe umeri . Doamne, arata uimitor.

Toti muschii mi s-au incordat cand Wagner s-a ridicat si a plecat lasand-o singura la bar , in clubul asta plin de drogati . Bine lucrat Wagner . Bine lucrat . Nu te-a invatat mamica ta ca nu e bine sa lasi o fata singura intr-un club !?

Imediat dupa disparitia idiotului de Cameron langa Cara s-a asezat un barbat in jur de 22 de ani care se vevea de aici ca era mort de beat.

Cara P.O.V•

Came a plecat spunand ca se intoarce imediat . Mi-am mutat privirea in paharul meu cand langa mine s-a asezat un barbat in jur de 20 si ceva de ani .

Privirea lui s-a mutat pe mine analizandu-ma intens . L-am privit pe ascuns sa vad daca se mai uita la mine . Da , inca se holba de zici ca eram nu stiu ce experiment esuat .

Memories || Luke HemmingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum