Prolog

117 30 8
                                    


Londra, secolul XIX

Dacă ploaia torențială nu avea să se oprească ,va fi nevoit să stea iarăși peste program la lucru.Soția sa avea să fie dezamăgită dar era sigur că își va găsi ea un tovarăș la carciuma pe care o frecventa din ce în ce mai des. Ciudat lucru că el a decis să nu rupa mariajul. Lady Mary era intradevar o femeie frumoasa, tânără, calmă dar foarte profitoare. Din păcate, cam așa era societatea în care trăia si el , frumoasă, de abia inaugurată, părea calmă, dar era o furtună în adevăratul sens al cuvântului. Dar ce poți face într-o lume falsa,stricată si care se bazează pe bani? Dacă e să cântărim opțiunile, ai putea sa devii si tu un robot al secolului XIX , să te prefaci că nu ai habar de mizeria în care trăiești sau să încerci să schimbi ceva punându-ți viața în pericol. Evident că marea majoritate a nobililor, oamenilor de rând și țăranilor vor alege primele două variante. Mai are rost să întrebăm de ce? Nu e greu, nu e greu deloc să te prefaci, dacă ai facut-o o viață întreagă, devine un obicei, un lucru fără de care te simți incomplet, mic si neînsemnat pe lângă marea de roboți care te conduc. Va întrebați probabil de ce citiți asta? Cu ce vă ajuta? Ce rol are el in această mica-mare-gigantă societate? Ei bine, şi el a fost unul din oamenii care au ales prima sau a doua variantă, a fost orbit de dorința de a fi cineva până cand , a înțeles că alegând să urmeze nişte principii fără sens,devenea chiar nimic, aproape nimic. Un mic atom într-o lume cât un soare.

TunetulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum