Lord Brooklyn pov.
Inchizand poarta conacului Seaborn, mi am luat adio de la protectia si senzatia de acasa pe care acesta mi o oferea. Am refuzat sa imi petrec noaptea acolo, spunand ca trebuie sa rezolv problema dintre mine si Mary. Bineinteles ca aceasta a fost o scuza, altfel as fi fost nevoit sa le spun de planul secret. Imediat dupa ce am citit biletul mi am spus ca trebuie sa verific acel loc. Conacul ducelul Stephen nu era la mare departare de adresa pe care o cautam. Inarmat cu rabdare si o doza mare de incredere, am pornit pe jos pe strazile pustii ale Londrei.
*
Poalele rochiei de un negru intens atingeau trotuarul murdar, determinand femeia necunoscuta sa isi ridice rochia pentru a nu o murdari. Nonculoarea materialului din care era facuta rochia se regasea si pe celelalte piese de vestimentatie purtate de aceasta. Femeia inainta ca o fantoma pe strada ingusta, obiectivul ei principal fiind sa ajunga la apartamentul cu numarul 27. Numele ei era Angelina, sau cel putin asa era strigata, desi infatisarea ei indica o dama din inalta societate, Angelina avusese o copilarie grea,umpluta de lipsuri, cel mai grav fiind "moartea" surorii sale. Intr o zi furtunoasa de toamna, in timp ce Angelina isi gasea de lucru prin modesta casa in care locuia cu parintii si sora sa,un tipat ascutit se auzi dintr o camera alaturata celei in care statea Angelina. Fata, speriandu se de vreo nenorocire, se duse spre camera ce avea sa i devina din acea zi infernul. Sora sa disparuse iar in urma ei se gaseau doar urme de sange proaspat, stropit pe pereti si pe podea. Familia, neavand posibilitatea de a angaja un detectiv particular, ramase cu durerosul gand ca Cerise Clark murise. Intradevar, in ciuda diferentelor majore dintre ele, Cerise si Angelina erau surori,gemene chiar , iar acest lucru insemna un avantaj pentru cea din urma. Revenind in prezent, Angelina primise o informatie conform careia sora sa este inca in viata,in perfecta stare si pusa pe rele. Vorbind cu prietena sa Lady Amber Rose, Lady Angelina afla de numeroasele infractiuni infaptuite de sora sa si isi propuse sa opreasca pericolul ce il reprezenta aceasta cu orice pret. In mod normal, nu ar fi incercat sa isi doboare sora, insa faptul ca Cerise nu se interesase in toti acesti ani de ea o facea inconstienta de sangele ce curgea prin venele amandurora. Cerise nu fusese acolo cand parintii ei murisera. Cerise nu fusese acolo cand a fost nevoita sa invete singura sa se apere pentru a nu mai cadea prada batausilor din cartierele rau famate. Cerise nu fusese acolo cand adevaratul nume al Angelinei disparuse, in locul lui venind porecla Wild Angel. Cerise nu fusese acolo cand aceasta porecla deveni pentru sora sa atat un blestem cat si o binecuvantare. Ridicand privirea din pamant, Angelina observa mici picaturi de apa cazand din cerul intunecat, acest mic dans transformandu se intr un ropot de ploaie. Furtuna prevestea ceva rau, la fel si privirea de gheata a Angelinei.
Aceasta avea un plan bine pus la punct, de la care nu avea sa se abata.
Ajungand la adresa cautata, ciocani de trei ori in usa, sperand ca cineva sa i deschida. Dupa clipe ce pareau o vesnicie, usa se deschise, lasand la vedere o Cerise nedumerita ce era inca sub efectul adrenalinei aduse de uciderea lui Enelise. Cerise isi recunoscu imediat sora geamana, desi putea puncta diferente majore intre cea pe care o cunoastea ea si cea care i se prezentase in fata apartamentului acum. Ochii ce au avut candva o nuanta calda de maro, tindeau acum sa ajunga la negru. Fata ce era odata imbujorata deveni palida, sugerand momentele dureroase prin care a trecut Angelina, iar parul odata scurt ajunse pana la mijlocul spatelui,revarsandu se in valuri castanii. Cerise nu si dadu seama de motivul aparitiei surorii sale, asa ca o invita fara retinere in apartament.
Angelina pov.
Simt un sentiment ciudat in mine, un sentiment prevestitor si sunt sigura ca nu ma asteapta clipe linistite in casa aceasta. Cerise arata la fel ca ultima oara cand am vazut o, insa ceva in ea pare total schimbat. Pare sub efectul unui drog puternic,un drog ce nu se poate administra decat sub forma unei actiuni morbide. Acum sunt mai mult decat sigura ca isi merita soara si sunt gata sa inlatur toate pacatele savarsite de ea,chiar daca voi fi nevoita sa i fur libertatea de a trai in lumea asta. Uitandu se inexpresiv la mine, Cerise se indeparteaza de usa,facandu mi loc sa trec.
- Se pare ca o duci destul de bine, Cerise.
- Aparentele inseala , draga Angelina, nu ai invatat asta deja?
- Te pierzi in cuvinte nefolositoare Cerise, pierzi esenta. Nu cred ca ai stat atatia ani prefacandu te ca iti cunosti telul in viata si scopul trairi pe acest pamant.
- Se vede ca ti a fost dor de mine , scumpa surioara. Acum, spune mi te rog motivul vizitei tale.
- Am venit sa te impiedic din a mai face rau cuiva .
- Serios Angi? Asta speri? Uiti cumva cu cine vorbesti?
- Cerise, esti sora mea, dar pentru mine ai pierdut aceasta calitate de mult timp. Sunt dispusa sa fac orice ca sa te opresc.
- Sa ma omori? Hai Angi, nu fi naiva, cum ai putea tu, sa ma dobori pe mine? Stii ceva,haide, ameninta ma , omoara ma si vei vedea ca nu vei scapa de mine niciodata,consecintele actiunilor mele te vor urmari si distruge.
Autor pov.
In acel moment, Angelina simti impulsul de a si duce o mana in spatele rochiei, acolo unde avea ascuns un cutit mic, de argint. Miscarea ii scapa lui Cerise, ce era prea ocupata reflectand la discutia anterioara. Un suierat usor se auzi in aer inainte ca micul cutit din mana Angelinei sa se odihneasca pe gatul lui Cerise. Posesoarea armei era si ea sub efectul adrenalinei, uitand pentru o singura secunda de cine era persoana pe care isi dorea sa o omoare, amintindu si ,insa, cate a indurat pentru a ajunge aici, cate a indurat din cauza surorii sale. O lacrima se prelinse pe obrazul palid al Angelinei,ajungand pe fata impietrita de spaima a surorii sale si intalnind alte lacrimi ravasitoare in momentul in care cutitul apasa puternic pe gatul lui Cerise,strapungand pielea fina si rupand definitiv legatura dintre Cerise si lumea celor vii. Un tunet asurzitor se auzi la cateva secunde dupa omorul savarsit impreuna cu niste batai insistente in usa. Angelina isi reveni din socul produs de ceea ce a facut si a tras dupa ea cadavrul insangerat al surorii sale,cautand un loc in care sa l ascunda. Gasind usa spre pivnita,o deschise fara zgomot si aseza trupul neclintit intr un colt. Se grabi sa se spele pe maini si pe fata, incercand sa alunge urmele de sange si mirosul pregnant al acestuia. Indreptandu se spre usa, pentru a deschide necunoscutului,un gand teribil ii strafulgera mintea. Crima s a produs prea devreme, tunetul se auzise prea tarziu, acest lucru putea da peste cap intregul plan pe care si l facuse. Revenind la bataile din usa, cu mana tremuranda, Angelina deschise usa si il invita pe cel de afara inautru. Necunoscutul despre care vorbim era, de fapt, Lord Brooklyn,ce parea ca a ajuns totusi putin mai tarziu decat ar fi trebuit. Dregandu si glasul, Brooklyn intreba:
- Lady Cerise Clark este acasa?
- Chiar eu sunt. raspunse Angelina,gandindu se ca cea mai buna optiune de a scapa de acest om este de a se da drept sora sa
- Nu cred, domnisoara, am informatii privind o pe Lady Cerise ce spun ca aceasta are parul mai scurt decat al dumneavoastra,are tenul mai albicios, este mai inalta si ,de curand, este si moarta.
Ultimul cuvant ii ingheta sangele in vene Angelinei, lasand o cu o privire pierduta, vinovata, si cu o presimtire rea despre ce avea sa se intample.N/A Va multumesc pentru comentarii,voturi si pentru ca imi urmariti cartea. Imi cer mii de scuze ca nu am postat mai repede si ca v am lasat in suspans in acest capitol. Va urez sarbatori fericite si cat mai multe realizari in noul an si sper sa ne recitim cat mai curand.
~Em
P.S. Am dedicat acest capitol lui vlada2107 careia ii datorez mii de multumiri pentru sustinerea de care da dovada mereu si pentru faptul ca ma suporta;))
CITEȘTI
Tunetul
Mystery / ThrillerCe poți face într-o lume falsă,stricată şi care se bazează pe bani? Dacă e să cântărim opțiunile, ai putea să devii si tu un robot al secolului XIX , să te prefaci că nu ai habar de mizeria în care trăiești sau să încerci să schimbi ceva punându-ți...