Cap.VI-Arcul a decis

23 6 4
                                    

Lady Amber Rose pov.
Am ocolit grabita sala plina de oameni, incercand sa ajung la locul stabilit cat mai repede. Miezul noptii se apropia, iar sarcina trebuia indeplinita. Uitandu-ma cu interes de la unul din balcoanele libere spre marea de oaspeti ce misunau la parter, un sentiment profund de mila m-a cuprins. In seara aceea aveam sa decid pentru a doua oara soarta cuiva, insa imi era teama ca partea din mine care imi ofera adrenalina necesara dorea mai mult decat o singura victima. Imi priveam propriul conac cu mandrie, fiind bucuroasa ca organizarea balului a decurs asa cum mi-am dorit. Sala parea de la aceasta inaltime o panza colorata in cele mai deosebite nuante, multitudinea de masti ce se odihneau pe fetele oaspetilor contribuind la realizarea coloritului intregului tablou. Imi parea rau sa vad ca oamenii profitau de astfel de ocazii inocente sa isi poarte mastile din fiecare zi fara a fi trasi la raspundere pentru actiunile lor. Ideea unui bal mascat mi-a venit spontan, urmand sa reprezinte doar o distragere, o capcana pentru anumite persoane. Adrenalina imi pulsa cu o viteza neobisnuita in vene, hranindu-mi impulsul de a scoate arcul si de a tinti la nimereala pe oricine. Desi toata lumea purta masti, stiam perfect ce fete ascundeau mastile pe care le cautam cu privirea. Gasindu-le in multime, mi-am intors capul spre orologiul aflat in spatele salii si am constatat uimita ca am stat sa gandesc prea mult. Era timpul sa trec la actiuni. Inspirand adanc, am adus-o la suprafata pe cea care imi controla fiecare miscare. Era mai agitata ca niciodata, un alt semn ce-mi atragea atentia asupra faptului ca seara urma sa fie decisiva.

Lord Brooklyn pov.
Ascuns intr-un colt al enormei incaperi, ma simteam protejat si ferit de oamenii ce dansau fara griji pe ringul special amenajat. Bineinteles ca ei nu se simteau diferiti printre toate acele masti, traiau cu ele zi de zi. Insa eu, care tocmai am reusit sa fac un pas spre o libertate sufleteasca eterna, ma simteam izolat, solitar, unic si strain oamenilor langa care ma aflam. Satul sa ma tot feresc de ceilalti invitati dupa un stalp, mi-am facut curajul sa inaintez prin multime, rugandu-ma sa o gasesc pe Mary. Norocul m-a ocolit de aceasta data si am ramas pierdut pe ringul de dans, uitandu-ma disperat dupa o fata cunoscuta. Am tresarit surprins cand orchestra si-a inceput numarul, realizand ca sunt singurul fara partener de pe ring. Salvarea mea s-a numit Lady Amber Rose, care nu a ezitat sa mi se alature pentru un dans cand mi-a observat situatia demna de mila. Socotind ca aceasta este ocazia perfecta sa ii propun sa faca parte din grupul secret, m-am deplasat in pasi de dans spre o parte mai izolata a incaperii, asigurandu-ma ca nimeni nu putea auzi discutia noastra.
    Cand Lady Angelina, sau Lady Cerise, asa cum am cazut de acord sa ii ramana numele, mi-a dezvaluit identitatea prietenei sale, am fost atat surprins, cat si bucuros sa aflu ca este Lady Amber. Mi-am dorit sa o cunosc, si dat fiind faptul ca la prima noastra intalnire a disparut fara urma, interesul meu fata de ea a crescut destul de mult incat sa o includ in planul meu.
- Lady Amber, doresc sa va incredintez un secret cu o valoare foarte mare pentru mine si ma bazez pe discretia dumneavoastra si pe respectul pe care vi-l port pentru a-l putea dezvalui.
-  Lord Brooklyn, daca dumeavoastra credeti ca sunt persoana care va poate ajuta in legatura cu acest aspect si daca credeti ca merit sa aflu acest secret, va promit ca va ramane confidential.
-  Stiti, in seara in care am facut cunostinta cu dumneavoastra am fost martorul unei scene morbide, a carei efect m-a urmarit zilele acestea, iar astfel m-am decis sa preiau cazul in propriile maini si sa gasesc vinovatul. Pentru a reusi acest lucru am constatat ca am nevoie si de ajutorul unor persoane. Asadar,am decis sa formez un grup care sa se ocupe in secret de rezolvarea misterului ce inconjoara crima infaptuita la carciuma. Printre persoanele pe care le-am ales sa faca parte din acest grup sunteti si dumneavoastra, insa puteti refuza aceasta propunere daca nu doriti sa participati.
-  Nici vorba sa refuz, mi se pare o idee excelenta si voi incerca sa ajut cat pot de mult. V-ati gandit cand veti realiza o prima intalnire a grupului pentru a-i familiariza pe toti membrii cu acest caz pe care il vom prelua?
- Din pacate, tocmai acest amanunt mi-a scapat, insa problema poate fi rezolvata daca aveti o incapere libera.
-  Desigur, va voi lasa lista cu invitatii ca sa vedeti daca toti membrii sunt in sala.
-  Putem stabili un punct de intalnire, astfel incat sa nu ne cautam in van unii pe altii?
-  Va voi astepta la baza scarilor de la intrare peste jumatate de ceas.
  
   Imediat ce Lady Amber mi-a inmanat lista cu invitati, am cautat in graba numele care ma interesau. Odata ce acestea mi-au sarit in ochii, am ocolit strategic sala, astfel incat sa pot gasi persoanele cautate cat mai repede.
   Fara sa-mi dau seama, o jumatate de ceas trecu fulgerator de repede si m-am indreptat alaturi de Lady Cerise, Lady Sophie si Lord Stephen spre scarile de la intrare.
   Am gasit-o pe Lady Amber uitandu-se linistita la micul parau ce traversa o portiune din curtea plina de oameni la aceasta ora tarzie si ne-am lasat ghidati de ea prin conacul impunator. Abia dupa ce am traversat trei holuri si am ajuns intr-o incapere ce servea drept birou, toti membrii grupului au facut cunostinta cu cei pe care nu ii mai intalnisera pana atunci. Vazand ca prezentarile au fost facute rapid, am prezentat cazul pe care aveam sa il investigam si am incercat sa gasesc punctul din care ar trebui sa incepem cautarile. In timp ce insiram mai multe idei si aveau logica doar in capul meu, am fost intrerupt de o voce calma, insa care a atras atentia tuturor.
-  Parerea mea este ca ar trebui sa incepem investigatia chiar din locul in care s-a petrecut crima.
  Cantarind cu interes cuvintele spuse de Lady Sophie, am realizat ca, intradevar, carciuma reprezenta cel mai mare indiciu pe care il aveam. Bucuros fiind de aceasta descoperire, am decis ca peste doua zile sa ne intalnim toti la carciuma, in fata stalpului ps care este scrijelit un S, pentru a recrea crima ce s-a produs in acel loc.
   Considerand ca un ceas a fost timpul  de care am avut nevoie pentru o prima intalnire a grupului, ne-am separat imediat ce am ajuns in sala cu invitati si am incercat sa continuam seara de parca acea intalnire nu a existat.
  Dupa ce m-am invartit in jurul enormei incaperi de mii de ori, i-am gasit pe Oliver si Mary stand linistiti la o masa. M-am alaturat lor doar din cauza ca nu ma simteam confortabil pe langa ceilalti invitati si am incercat sa leg o conversatie decenta cu cei doi. Vremea parea sa se inrautateasca vizibil, iar ropotul ploii nu inceta sa strice armonia creata in sala, astfel indemnand tot mai multi oameni sa paraseasca exteriorul conacului si sa se alature persoanelor de pe ringul de dans. Un tunet asurzitor amuti intreaga incapere, iar vajaitul specific unei sageti imi facu sangele sa circule mai repede prin vene si corpul sa apere singura persoana apropiata la care tineam, Lady Mary. Am sarit alarmat de pe scaun si am tras-o cu o rapiditate aproape supra omeneasca sub masa, exact inainte sa aud un tipat de durere si sa-mi simt constiinta zdrobita de o alta realizare cumplita. Am fost inca o data martorul unei crime.

Paste fericit tuturor!!! Imi pare extrem de rau ca am postat atat de tarziu si la aceasta ora, insa programul meu a fost dat peste cap un ultimul timp si chiar daca am avut inspiratie, mana parca se bloca cand trebuia sa transcrie scenariul din mintea mea pe telefon. Sper ca acest capitol nu v-a dezamagit si va promit ca urmatorul va veni mult mai repede. Spor la citit!
~Em
   P.S. Am dedicat acest capitol lui SPeterG deoarece mi-a sprijinit munca si s-a asigurat ca am o lectura buna cu care sa ma delectez aproape in fiecare saptamana, pe cand cartea sa Domino nu era terminata. Te felicit pentru efortul depus in scrierea cartilor Stab si Domino (pe care le ador) si iti urez succes mai departe. Ar fi chiar pacat sa nu ne mai tii cu sufletul la gura pe parcursul fiecarei povesti pe care o scrii❤

TunetulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum