Uyandığımda Akiyama yanımdaydı.Hala birbirimize sarılıyorduk. Bu müthiş bir duyguydu.
Yataktan kalktım ve üzerime ince bir şey alarak hava almak için
odadan çıktım.
Güneş bütün güzelliğiyle parlıyordu.Hava o kadar da sıcak değildi, insana huzur veren bir serinliği vardı.Teknenin ucuna biraz yanaştım ve suya eğilerek baktım.
Masmavi bir güzellik vardı önümde.Biraz düşündüm ve ağır adımlarla odaya inip deniz kıyafetlerimi sessizce aldım. Akiyama’yı uyandırmamak için odadan çıktım ve diğer odaya geçtim.Üzerimi giydikten sonra tekrar terasa çıktım ve suya biraz yakınlaştım.
Merdivenin olduğu tarafa yavaşça geldim ilk önce, sonra tam oraya oturarak ayaklarımı soktum biraz. Su harikaydı.Dalıp yüzmek istedim.Evet yapabilirdim.Sağ tarafımda duran masanın üzerinde güneş kremi duruyordu.
Hemen olduğum yerden kalkıp kremi vücuduma sürdüm.Güneş pek yakıcı değildi ama yinede tedbirli olmak istedim. Kremi tüm vücuduma sürdükten sonra kalktım ve tekrar teknenin ucuna yanaştım.
Bu sefer üzerimde deniz kıyafetinden başka bir şey yoktu.Korumasız girmek istiyordum ve bütün cesaretimi toplamaya çalıştım.Derinde duramıyordum, panik yapıyordum ama bu sefer durmalıydım.
Arkama baktım Akiyama geliyor mu diye, oysa hala uyuyordu.Çok yorulmuş olmalıydı.Tekrar suya baktım ve sanki okyanus bana "gel" diyordu.Bütün cesaretimi topladım ve…
Ooo, bu harikaydı.Okyanusun tam ortasındaydım ve tek başıma yüzüyordum.
Su o kadar hafifti ki sanki bulutların üzerindeydim.Artık derinlikten korkmuyordum.Bütün korkumu yenmiştim.
Kendimi okyanusun o masmavi huzuruna bıraktım.Bu o kadar keyifliydi ki sudan hiç çıkmak istemiyordum.Birden bir şey hissettim, sanki altımdan bir şey geçmişti.Çok korktum ve hemen tekneye yanaştım.
Tekrar arkama baktım hiç bir şey yoktu, sonra merdivenlerden çıktım.Havlum hemen kenarda duruyordu.Kurulandım ve bir yandan da suya bakıyordum bir şey var mı diye.Ama hiç bir şey gözükmüyordu.
Sonra Akiyama yanıma geldi ve;
"Nasılsın bugün sevgilim?’" diyerek yanağımdan öptü.
Ona;"İyiyim hayatım ." dedim.O da deniz şortunu giymişti ve beni öptükten sonra suya atladı.
Ona;"Akiyama" demeden suya atlamıştı maalesef.
Sonra yüzeye çıktı ve ona; "Dikkatli ol lütfen." dedim.
"Merak etme sevgilim."diyerek suya daldı ve ortadan kayboldu.
Ne olduğunu bilemedim.Koruyordum.Ya Akiyama’ ya bir şey olursa.Ben onsuz ne yapardım.Kendimi burada öldürürdüm herhalde.
Neyse ki çok fazla zaman geçmeden Akiyama yüzeye çıktı.
"Beni çok korkuttun. Sana bir şey olacak sandım." dedim.
Yüzüm bembeyaz kesilmişti ki Akiyama da bunu fark etti ve tekneye yanaştı.
Daha sonra merdivenlerden çıkarak yanıma geldi ve bana sarılarak;
"Korkma sevgilim. Ben hep senin yanındayım.." dedi,yüzündeki o masum ifadeyle.
Gitmemize sadece 1 gün kalmıştı.Bunun için hazırlanmamız gerekiyordu.
Akiyama; "Burda son günümüz. Yarın gidiyoruz .." demişti.