" anak appa duduk diam-diam dengan halmeoni nae ",kata lelaki yang tinggi lampai sambil memegang pipi anaknya." kris kamu pergilah.dah lambat ni nanti terlepas flight ke busan",tegur halmeoni kepada lelaki bernama kris.
" nae halmeoni.kris pergi dulu lah.annyyeong halmeoni.annyyeong she wei.",jawab kris lalu pergi meninggalkan perkarangan rumah itu.
~~skip~~
" ah.sorry miss.saya tak sengaja".lelaki yang terlanggar seorang perempuan itu lantas menolong perempuan itu bangun.
" habis baju saya.ni semua gara-gara awak tahu tak !?!.nanti macam mana saya nak pergi meeting dengan klien kalau baju saya macam ni !??",tengking perempuan itu.mata nya memandang jejaka yang sudah melanggarnya.alangkah terkejutnya dia apabila lelaki itu adalah bekas suami nya.
" jia.",panggil lelaki itu.
" sorry.saya lambat".kata perempuan yang bernama jia lantas ingin pergi tetapi tanganya ditarik oleh lelaki itu.
" jia.kenapa awak selalu jauhi diri dari saya.",tanya lelaki itu.
". Kris. Tolong lepaskan tangan saya.saya dah lambat",kata jia dan tangan ditarik dari pergelangan tangan lelaki bernama kris.
" awak taknak tengok anak kita ke",soal kris.
" saya tak ada masa.lepaskan tangan saya wu yi fan. Dan satu lagi awak bukan suami saya lagi",tegas suara jia.
" saya tetap suami awak buat selamanya.ANYMORE !".kata kris berlalu pergi.begitu juga jia.
Mianhaeyo kalau part ni tak best -,-.jngn lupa vote ngan comment juseyo.
Jasa reader akan dikenang ^^.annyyeong tunggu next chapter juseyo.