you will dear

122 14 0
                                    

" anak appa mari sini sayang",panggil kris kepada anaknya.

" appa bogothipeo",jawab anaknya kris( author-nim buat anak chanyeol pelat s xD nnti dah besar author-nim tukarlah mcm sehun xD )

" nado bogoshipeo.hara nak pergi jejalan dengan appa tak ?",tanya kris kepada anaknya.

" nak.tapi she wei nak jumpa thehun harabeoji",kata she wei memandang appanya.

" okay.jom.halmeoni ?".panggil kris.

" nae kris-ah ?",jawab halmeoni dari dapur.

" halmeoni nak pesan apa-apa ?",tanya kris.

" ani.halmeoni dah kenyang."jawab halmeoni.

" ouh.okay.ni kris nak keluar dulu lah.halmeoni jangan lupa tutup pintu selepas kris keluar,",soal kris.

" nae.halmeoni tahu.".jawab halmeoni tersenyum.

" she wei pergi dulu halmeoni",kata hara sambil melambai tangannya kearah halmeoni.

" nae.annyyeong she wei".jawab halmeoni lalu menutup pintu.

~~dorm exo~~

" thehun harabeoji !! ",jerit she wei sambil berlari kearah sehun.

" she wei.bogoshipeo".kata sehun sambil memeluk she wei sambil tersenyum.

" nado bogothipeo".jawab she wei.

" kris.kau ada jumpa jia ?",kata suho sambil mengangkat keningnya.

" ada.pagi tadi.".jawab kris malas.

"Ouh.",hanya itu suho menjawab.

" yayaya ! She wei mari dekat chen harabeoji  palli ".panggil chen sambil mengeyitkan matanya.

" yah ! She wei-she wei mari sini dekat xiumin harabeoji ni ",panggil xiumin sambil menayangkan anak patung wolf.

" she wei palli datang dekat baekkie harabeoji",panggil baekhyun sambil mengelipkan matanya.she wei yang bermain dengan sehun berhenti.lalu melihat lelaki yang berebut ingin bermain dengannya.

" she wei mari dekat chanyeol harabeoji nae",panggil chanyeol .

" she wei ! Mari dekat luhan harabeoji ni ",bergilir-gilir manusia yang memanggilnya.

" woi !!! Boleh mati anak aku nanti !",jerit kris.

" she wei mari dekat appa",panggil kris.she wei  memandang kris. lalu kearah kris.

" appa.she wei lapar.jom makan dekat luar ajaklah harabeoji ni.",kata hara sambil menarik-narik lengan baju kris.

" arrasseo.hah ! Korang jom lah pergi makan.",panggil kris.

" aloo.aku baru nak masak",jawab d.o. sambil memuncungkan mulutnya.

" tak ape hyung.lain kali boleh masak lagi.dah jom".ajak kai. D.o. hanya mengganggukan kepalanya tanda faham.

" yeay ! Jom keluar ",jerit mereka semua.

Mianhaeyo kalau part ni tak best -,-.jngn lupa vote ngan comment juseyo.
Jasa reader akan dikenang ^^.annyyeong tunggu next chapter juseyo.

Daughter [ exo Kris ]Where stories live. Discover now