we meet again

152 10 0
                                    

Kelihatan seorang perempuan memasuki bilik meeting dengan keadaan tercungap-cungap.apabila memandang dibilik itu kosong hanya tinggal air kosong yang selalu digunakan ketika dahaga.tetiba pintu itu dibuka oleh seseorang.

" cik jia. Bos panggil awak.".kata salah seorang pekerja disitu.

" nae.arrasseo hyunji",jawab jia lalu segera kebilik bos nya.

BANG !!! (Efek fail sound -,-)

" kenapa awak lambat !! Awak tahukan yang kita ada meeting dengan klien di luar !!! Gara-gara awak saham syarikat ni jatuh !!",tengking bos kepada hyoora. Alangkah terkejutnya hyoora apabila mendengar saham syarikat nya jatuh akibat kecuaiannya.

" tapi saya lambat---",belum sempat jia menghabiskan ayatnya.

" Jangan sesekali bagi alasan yang tidak munasabah ! Atas kecuaian awak. Saya akan memperbenghentikan awak !!! Titik ! Sekarang kemas segala barang awak.saya taknak tengok muka awak lagi.ni gaji awak !!",tengking bos kepada jia lalu mengeluarkan duit dari peti besi lalu mencampakkan dimuka jia.

" nae",hanya itu diungkap jia. Jia keluar dari bilik bos nya lalu ke meja kerjanya untuk berkemas.

" awak tak apa-apa jia ?",tanya pekerja .

" ani.saya okay.mianhae jinhye.saya rase tak dapat kerja lagi.kalau saya tahu macam ni dah lama saya tak kan diberhenti kerja",jawab jia lalu mengemas barang-barangnya.

" jia.nah.ambik lah duit ni",kata jinhye.jia menggelengkan kepala.

" ani.saya taknak menyusahkan awak jinhye.annyyeong saya pergi dulu ya.",jawab jia lantas keluar dengan limpahan air mata.

'Kau akan menyesal kris. Gara-gara kau. Aku kena buang kerja ! Ah shit-shit !!!!'.teriak jia didalam hati.

Mianhaeyo kalau part ni tak best -,-.jngn lupa vote ngan comment juseyo.
Jasa reader akan dikenang ^^.annyyeong tunggu next chapter juseyo.

Daughter [ exo Kris ]Where stories live. Discover now