" jia !!",serentak mereka menyebut name jia a.k.a pelayan restoran itu.
" palli nak makan ape ya encik",kata jia.
" jia.".kris yang tidak dapat menahan rindunya terhadap perempuan yang bernama jia itu lantas bangun dari tempat duduknya lalu memeluk tubuh kecil jia.
" awak buat ape ni.lepaslah orang tengah tengok ni",kata jia lalu menolak tubuh kris tetapi kris makin mengeratkan lagi pelukkannya.orang disekelilingnya dihiraukan begitu sahaja.
" i miss you dear.",kris melepaskan pelukkanny.airmatanya yang laju melimpah dipipi dibiarkan begitu sahaja.jia memandang kris kemudian memandang budak kecil yang di atas riba sehun.
" appa.waeyo,uljima",she wei turun dari riba sehun lantas tangannya memeluk kaki tinggi kris yang terlampau panjang tu.
"Jia. Ni lah anak kita",ungkap kris memandang mata jia yang mula bertakung.
" siapa name dia".tanya jia.
" nama dia wu she wei ",jawab kris. Jia lantas memeluk anaknya.she wei yang memeluk kaki krid memandang perempuan yang sedang memeluknya.
" noona.waeyo.uljima.",she wei mengambil tangan kecil nya lalu mengesat airmata jia.
" ani.she wei ini omma.omma kandung kamu sayang.".jia memandang anaknya sayu.
" omma ? Appa ni omma ?",soal she wei ingin kepastian.kris menganggukkan kepalanya.
" nae sayang.itu omma kamu",jawab kris.
" omma ! Tsk.tsk.tsk.",she wei memanggil jia kemudian menangis dibahu jia.
" uljima,",kata jia mengusap kepala she wei.
" omma bogothipeo",kata she wei.
" nado.she wei.omma rindu she wei.mianhae selamani omma tak ada buat kamu",kata jia mengesat airmatanya.
" omma takkan tinggalkan she wei kan",soal she wei.
" ani.omma akan pergi mungkin omma masih tidak bersama dengan kamu lagi",jawab jia.
-----------------------------------------------------
Gosh !!!😱😱😱....apa yg akan terjadi kepada she wei klu jia tidak akan bersamanya.begitu juga kris.Mianhaeyo kalau part ni tak best -,-.jngn lupa vote ngan comment juseyo.
Jasa reader akan dikenang ^^.annyyeong tunggu next chapter juseyo.