are you kidding me

88 9 0
                                    

" mianhae.saya nak jumpa bos restoran ni",tanya kris.

" nae.",pekerja itu pergi ke sebuah bilik.selama beberapa minit kelihatan seorang lelaki datang ke arah kris.

" ada apa saya boleh bantu encik",soal lelaki itu.

" ani.saya cuma nak bawa lee jia hui bercuti untuk hari ini.boleh",tanya kris.

" silakan.heejin sila bawa lee jia hui.",kata lelaki itu lagi kearah pekerjanya.selepas beberapa minit.kelihatan pekerja dengan lee jia hui datang kearah mereka.jia melihat hanya memandang kris tajam.

" ada apa ya bos",tanya jia kepada lelaki yang bernama bos itu.

" dia ingin bawa awak tapi hari ini awak cuti dan esok awak boleh bekerja semula",terang bos kepada jia.jia hanya mengganguk kemudian kris menariknya keluar dari cafe.

~~~ditaman~~~

"Kenapa awak ajak saya datang sini.",soal jia bengang apabila kerjanya diganggu.

" saya nak awak ikut saya kehospital.".jawab kris.

" but why ? Siapa yang sakit",soal jia lagi.

" she wei sakit sebab awak.sekarang dia perlukan awak.keadaan dia teruk sampai kena tahan daripada balik dari rumah",kata kris.

" ouh.sakit.biar dia mampus lagi bagus",jawab jia selamba.kris yang dihadapanya terkejut.

PANG !!!!

" awak sanggup cakap macam tu !!! Dia tu anak awak !!! Awak tak patut cakap macam tu !!!",tengking kris.

" kenapa !!!! Aku tak pernah anggap dia anak aku !!!! Aku benci dia dan kau !! Kau berambus lah ! Aku muak tengok muka kau dengan budak tak guns tu ! Budak tu memang malang ?!! Kau tahu tak !!!",teriak jia sambil memandang pipinya.

" kau ingat lee jia hui !!! Aku akan ingat kata-kata kau !?! Aku harap kau takkan jumpa dengan dia lagi !!!!".tengking kris berlalu pergi.



Omo !!! Kesian she wei....jahatnya jia...reader jangan risau nnti author-nim buat satu lagi yeoja china 😘 cantik lagi daripada jia 😂😂

Daughter [ exo Kris ]Where stories live. Discover now