you can do it

97 11 0
                                    

" she wei-she wei duduk dekat lay harabeoji sini",panggil lay sambil menepuk-nepuk ribanya menyuruh she wei duduk diribanya (untung kau she wei xD)

" she wei jom duduk dekat suho harabeoji nae",kini giliran suho memanggil she wei.

" she wei jom duduk dekat tao oppa ",tao menggunakan perkataan 'oppa' membuatkan yang lain membuat muka geli.

" she wei-she wei duduk dekat sini dekat kai harabeoji nae",panggil kai sambil menepuk ribanya.

". Ani.she wei duduk dekat d.o. harabeoji nae",panggil d.o. tersenyum.

" tapikan she wei nak duduk dengan thehun harabeoji atau appa".kata she wei .sehun tersenyum riang apabila she wei  menyebut namanya.

" meh sini sayang.duduk dengan sehun harabeoji",panggil sehun.she wei hanya angkur manakala yang lain tidak puas hati.asyik sehun je bermain dengan she wei .( nasib kau lah exo sbb she wei taknak main dengan kau xD).

" pst.pst.".luhan memanggil pelayan restoran yang sedang berdiri.

" nae.ada apa encik nak pesan",semua ahli exo memandang kearah pelayan restoran itu.alangkah terkejutnya mereka apabila orang dihadapanya adalah.....

--------------------------------------------------

Siapa orang dihadapannya sekarang 😮😮

Mianhaeyo kalau part ni tak best -,-.jngn lupa vote ngan comment juseyo.
Jasa reader akan dikenang ^^.annyyeong tunggu next chapter juseyo.

Daughter [ exo Kris ]Where stories live. Discover now