3.

73 14 11
                                    

1 hafta geçmişti . Ve sabırsızlıkla beklediğimiz yazligimiza gitmek için son hazırlıkları yapıyorduk . Babam(Mehmet) valizleri arabamıza yerleştirdi ve herkez arabaya bindi . Artık yolculuğumuz başlamıştı .

Camdan yolları , ağaçları , kuslari izliyordum . Bu beni rahatlatiyordu .
Babam yolculuk yaparken şarkı dinlemeyi çok severdi . Annem ise babamla beraber şarkıları dinlerdi . Hatta arada babam ve annem şarkıları beraber bile söylerlerdi .

Kardeşim ise Poni'yle uğraşır dururdu . Arada da biraz uyurdu . Yolumuz uzun olduğu için sık sık mola verirdik .

Yolu yarilamıstik  . Çok aciktigimiz için yakınlarda bir yerde durup mola verdik ve bir lokantaya girdik . Herkes ne yemek istiyorsa sipariş verdi . Kardeşim etrafı izliyordu .

Yan tarafimizdaki masada oturanların bir köpekleri vardı . Köpeğin adı ise Lust'tu . Sarı renkli tüylü bir köpekti . Lust yanımıza geldi . Biz de kardesimle Lust'u sevmeye basladik . Sevdikçe daha çok sırnaşıyordu . Annem :
"Melis(ben) kızım köpeği sevdikten sonra Selinle ellerinizi yıkayın" dedi .

Selin ve ben hala Lust'u sevmeye devam ediyorduk . Çok tatliydi , insanın sevdikce sevesi geliyordu . Ellerim sanki Lust'un yumuşak ve sarı tüylerinin içinde kayboluyordu . Ayrıca çok akıllı da bir köpekti . Sahibinin her istediğini yapıyordu . Sahibinin söylediğine göre 2 yaşına daha yeni girmiş .

Kardesimle Lust'u sevdikten sonra ellerimizi yıkamaya gittik . Geldiğimizde yemeklerimiz masadaydi . Oturduk ve yemeye başladık . Lust da yanımızda durmuş bizi seyrediyordu . Bizi çok sevmişti .
Biz yemeğimizi yerken Lust ve sahibi gitmişti .

Herkez yemeğini bitirdi ve yola devam etmek için arabaya bindik . Ve babam arabaya biner binmez şarkısını açtı , şarkının sözlerini mırıldanmaya başladı . Ardından annem de babama eşlik etti .

Şarkı bitince selin anneme :
"Anne bende şarkı söyleyeceğim" dedi. Annem de başını salladı ve olur kızım dedi .
Şarkının başlamasıyla annem ile kardeşim de şarkıyı söylemeye başladı . Ben ise onları izliyordum . Selin arada sözleri bilmediği için kekeleyip duruyordu .
Annem :
" Melis sende söylesene "dedi .
Bende tamam deyip , onlara eşlik ettim . Şarkının bitmesiyle kardeşim Poni'ye sarıldı ve Poni'ye "bir daha kine seninle şarkı söyleriz" dedi .
Ben yine camdan dışarıyı izliyordum .

Ardından Selin'e dönüp :
"seninle bir oyun oynayalım mi" dedim . Kardeşim ise gülerek "evet , oynayalım" dedi . Ben de Selin'e oyununu anlattım . Selin oyunu çok sevmiş olmalı ki hadi hemen oynayalım dedi . Ilk sıra Selin'deydi. Bulutlara bakıp çiçeğe benzeyen bulutu gösterecekti . Gökyüzünün heryerine baksa da görmedi . Sıra bana geldi ve anında bulutu buldum . Selin kaybettiği için biraz mutsuzdu .

Ben de taklitler yaparak onu güldürmeye çalıştım .
Ilk başta somurtmasina rağmen biraz zaman geçince kahkahalar atarak izlemeye başladı  .

Ardından babam yolumuzun az kaldığını söyledi . Annem ise yorulmuş olmalı ki uyuyordu .
Benim de git gide yorgunlugum artmıştı . Ben de dayanamayip uyudum .

Annemin sesiyle uyandım . 2 saat uyumuşum . Annem birazdan yazlığa geleceğimizi o yüzden kalkmamiz gerektiğini söyledi .
5 dakika sonra yazlığa vardik . Arabadan birer birer valizleri çıkardık ve esyalarimizi yazlığa yerlestirdik .

ONUNLA YAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin