BERKE ILE TANIŞMA ;)

5 2 0
                                    


Sabahın erken saatlerinde kalktık ve yazligin bahçesinde güzel bir kahvaltı yaptık . Ardından annem etrafi topladi . Biz de o sıra kardesimle etrafta dolasiyorduk .
Kardeşim yavru bir kuş gördü ve bana seslendi :
Abla baksana ne kadar da güzel bir kuş .
Kuş uçamiyacak kadar küçüktü bu yüzden ağaçtan düştüğünü düşünüp yukarı baktım . Bir kuş yuvası gördüm . Tam da dusundugum gibiydi . Yuvanin içinde 2 tane yavru kus vardı . Anneleri herhalde onlara yemek getirmek için gitmişti . Ben de yere düşen yavru kuşu alıp yuvanin içine koymaya çalıştım ama malesef ki boyum yetmedi . Ardından bir ses duydum ve arkama baktım . Uzun boylu benim yaslarimda bir çocuk bana sesleniyordu :
"Dur . Bana bırak , kuşu ben koyarım" dedi. Ve alıp yuvaya koydu .
Ardından elini uzatarak :
"Merhaba , ben Berke . Bu civarlarda bir yazliğımız var . Her yaz buraya geliriz . " dedi .
Ben de elini tutup :
"Ben de Melis .Bizim de bu civarlarda bir yazliğımız var . Sizin gibi biz de her yaz buraya geliriz . Ben ve kardesim de buralari gezmeyi çok severiz ." dedim .

Ardından Berke :

"Bu tatlı kız senin kardesin mi?" dedi .

Ben de "evet" dedim .

Berke'ye senin kardesin var mi diye sordum .

Biraz suratı asıldı , bekledi , baya bir düşündükten sonra ;
"Benim de senin kardesin gibi bir kız kardeşim var di . Ama 2 yıl önce onu kaybettik . Senin kardeşini görünce de aklıma kendi kardeşim geldi "dedi .

-Bu soruyu sorduğum için içten içe pişman olmuştum . Onu üzdüğümü anlamıştım . -

"Kardesin neden öldü " , eger cevaplamak istemiyorsan anlayışla karsilarim , sadece merak ettigim için soruyorum " dedim .

Berke de :

Sorun değil . " Tabiki de cevaplarim " 2 yil onceydi kardeşimi parka götüruyordum , (parka gitmeyi çok severdi) . Elinde de bir topu vardı . Orda oynayacağını söylemişti ,ben ne kadar izin vermesemde götüreceğim diye tutturmuştu . Ben de onun bu kadar cok istedigini gorunce izin vermistim . Yoldan karşıya geçmek için bekliyorduk ki kardeşimin elindeki top birden elinden kaydı ve yola fırladı , tabi kardeşim de topun peşinden yoldan karşıya koştu . Koşarken hizlica gelen bir araba kardeşime çarptı . Hemen hastahaneye kaldırıldı ama yine de kurtulamadi . " bu olaydan sonra hep kendimi sucladım. Çünkü onu parka ben götüruyordum . Ona Izin vermeseydim , onu parka goturmeseydim veya topu getirmesine izin vermeseydim belki de simdi yasiyacakti ve suan da yanimda olacaktı . " dedi .

Ben de " üzülme suçlu olan kimse yok , onun kaderinde varmış , o zaman ölmese bile belki sonra başka bir olay karşısında ölecekti . Çünkü bu olay onun kaderinde yaziliymis. " dedim .

Biraz daha konuştuktan sonra , Berke yazliklarinin nerede olduğunu göstereceğini söyledi ve kardeşimi de yanımıza alıp onların yazlığının oraya gittik . Geldiğimizi söylediğinde bir s baktım ki bizim yazligimizin yanında ki yazlikta oturuyorlarmis.

Berkeye gülerek ve şaşkın bir halde :

"Bizim yazliğimizla sizin yazliginiz yan yana . Bu gordugun yazlık da bizim" dedim .

Şaşkın şaşkın :

"Aaa ne kadar güzel oldu , artık hep görüşürüz , ben de kendi yasitlarimda birini arıyordum " dedi .

Ben de gülümseyerek başimi salladim .

Ardından annemin sesini duydum .

Selin , melis kızlar gelin artık , yemek yiyeceğiz , diyordu .

Ben de" tamam anne geliyoruz" dedim .

Berkeyle vedalastik ve eve doğru selin le yuruyorduk , arkadan Berke seslendi ;

Yarın görüşürüz .....

Bölüm sonu . :)
10 vote ve 3 yoruma yeni bölüm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ONUNLA YAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin