2.

90 16 21
                                    

Yazlığa gitmeye 1 hafta kalmıştı . Erkenden hazırlıklara başlamıştık . Kıyafetlerimiz valizlerdeki yerini almış , ev toparlanmıştı . Ailecek çok heyecanlıydık . Uzun zamandır bu tatile gitmek için hazırlık yapıyor ve herşeyi planlıyorduk . Daha 1 hafta olsa bile herşeyi halletmiştik .

Son kez etrafa bakınırken kız kardeşim  selin gelip beni dürttü .

"Efendim Selin ?"

"Abla Poni'yi bulamıyorum ."

Bunu söylerken de bir yandan ağlıyordu . Onu sakinleştirmeye çalışıyor , bir yandan da Poni'nin nerede olduğunu düşünüyordum .

Selin bu peluş oyuncağa fazlasıyla bağlıydı . Onunla yatıp onunla kalkıyordu .

"Muhtemelen annem valizlerden birine koymuştur , gel bakalım" dedim .

Odamdan çıkıp annemin yanına gittik ve Poni'yi kaldırıp kaldırmadığını sorduk .

Cevap tam da beklediğim gibiydi .

Selin önde ben arkada yatak odasına gidip , lacivert valizin ağzını açıp Poni'yi çıkarttık .

Selin gülümseyerek Poni'yi kucağına alıp pijamalarını  giydi ve  yatagindaki yerini aldı .

Ben de ardından odama gidip yatagima girdim ve tatili düşünmeye başladım . Uzun zamandır buradan uzaklaşmıyorduk . Bu tatil bizim için güzel olacaktı . Biraz değişiklik her insana iyi gelirdi . Yeni bir ortam , yeni arkadaşlar , yeni maceralar .

Her geceki gibi bu gecede bunları görecegimden emindim . Bu düşünceler içinde uyuya kaldigimda tam da tahmin ettiğim gibi yazlığa gidişimizi görmüştüm ...

ONUNLA YAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin