Ik zit nu al bijna een uur te wachten, en de knappe mannen zijn nog steeds niet terug. Om de 5 minuten ik op mijn horloge, puur uit nerveusheid. Het is opzich ook wel fijn, want nu kan ik zelf ook even nadenken. Over mijn oude pack, over mijn twee mates. Over Alice, mijn moeder en John. Waar is hij eigenlijk? En dat noemen en ze dan een lijfwacht. Niet dat ik boos ben hoor. Iedereen verdient een beetje plezier in het leven.
Het allebelangrijkste blijft toch wel Shawn Mendes.
Nee hoor, wel Tony en Finn. We kunnen moeilijk triootje, en delen doen ze ook niet.
.
.
.Eindelijk komen Tony en Finn binnen. Zonder shirt. 'Ik heb geen idee wat jullie hebben bedacht, maar was het nodig om je shirt uit te trekken? ' Ik blijf even stil en kijk ze allebei verdrietig aan. 'Of is dit jullie manier van mij vertellen dat jullie met z'n tweeën doorwillen?' Genieten dit.
'Nee!' Roept Tony verontwaardigd. 'Tuurlijk niet!' Jammert Finn. Dan rennen ze op me af en geven me een heerlijke sixpack knuffel. 'Daar deed ik het nou voor,' fluister ik tevreden. Oeps, vergeten dat ze natuurlijk super gehoor hebben. Ze kijken elkaar aan. 'En dat krijgen wij dan als mate,' grapt Finn. 'O mooi, ik zie dat we er al mentaal aan gewent zijn? Top! Wat hebben jullie eigenlijk allemaal besproken?' Vraag ik nieuwsgierig. 'We hebben bedacht dat we gaan delen. Hier is je schema,-' hij overhandigd me een schema-'En we hebben bedacht dat ik je eerste zoen mag en ik mag je als eerst marken, en Tony mag je maagdelijkheid.' Tony geeft me een knipoog. Ik gooi natuurlijk een kussen naar hem. 'Jullie zijn echt idioten! Het tijdverdelen is een goed plan maar al het andere toch echt niet.' Teleurgesteld kijken ze naar beneden.
Hoe gaan we dit goed oplossen?
JE LEEST
The Alphabeta
WerewolfAlpha Tony heeft een grote pack. Al zijn pack leden aanbidden hem, deels vanwege zijn uiterlijk, denk ik. De Beta van zijn pack is Finn. Hij ziet er uit als een aardig jongen. Maar ik kan niet van hem houden. Niet van hun allebei. Dat wil ik niet...