2.

781 37 1
                                    

   Dormeam asa de bine, pana cand aud o busitura in usa. Era Vanessan
V: Haide somnoroas-o! Daca nu te trezesti o sa pierdem avionul.
A: Inca 5 minute mami!
   Nu stiam despre ce vorbeste, pierdut avionul (s-a schimbat melidia lui Smiley cumva si eu nu stiu?).

POV. VANESSA

   Off... E asa greu sa o trezesc pe nebuna asta! I-am spus ca vom pierde avionul, dar ea nu intelege.
  
   Exact, avionul sprea Coreea. Mai precis Seoul. Am luat biletele acum 2 luni (a fost foarte greu sa le ascund de termita care nu se mai trezeste).

Eu: Ok! Nu vrei?!? Atunci, o sa dau biletele pentru Coreea altcuiva, care chiar isi doreste asta.
A: Coreea??? *cum a auzit s-a ridicat din fund si a cazut din pat*
   Off ce sa ma fac cu fata asta?

POV. AMY

   Vreau sa dorm mai mult, dar Vanessa nu ma lasa.
V: Ok! Nu vrei?!? Atunci o sa dau biletele spre Coreea la alt cineva, care chiar isi doreste asta!
Eu: Coreea??? *ma ridic in fund, dar imediat am facut contact cu podeaua rece*
V: Hai, sus, nu mai saruta podeaua! *vine la mine Van la mine si ma ajuta sa ma ridic* Hai la masa si dupa trebuie sa iti faci bagajul.
   Astept sa iasa din camera si dupa incep sa sar ca o disperata in pat. Nu pot sa cred!!! Sunt asa fericita.
   Dar de jos inca se auzeau tipetele Vanessei sa ma duc la masa.
V: Daca nu cobori la masa, micul tau dejun, va fi in stomacul meu! *se auzea de jos,nu puteam sa o las sa imi manance clatitele cu nutella si cobor*
Eu: Mmmm...Yummy... Cele mai bune clatite!! *in timp ce ma uitam la Van cum se aseaza la masa si bag o clatita in gura*
V: Yaa... Nu mai vorbi cu gura plina ca o sa te ineci! *imi spune ea un timp ce se aseaza la masa*.

   Termin de mancat si ma duc sus. Intru in baie pentru un dus.  Ies din dus cu halatul pe mine, ma spal pe dinti si ies.

   Imi iau un maieu gri CK, blugi boyfriend si adidasi albi cu dungi negre

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Imi iau un maieu gri CK, blugi boyfriend si adidasi albi cu dungi negre. Imi las parul desprins si imi pun o sapca neagra. Ma machiez natural si imi iau o pereche de ocbelari de soare. Imi fac bagajul si cobor, Venessa era deja gata.

POV. VANESSA

   Pentru ca m-am trezit inaintea printesei (ca de obicei) am avut timp sa imi fac un dus si imi fac bagajul.
   A trebuit doar sa ma imbrac. Imi iau blugii mei rupti, largi de un albastru pal, un tricou larg alb cu un panda, parul mi-l las desfacut si ma machiez cat mai natural. Cobor ca sa o astept pe printesa.
   Peste 10 min isi face aparitia si Amy. Acum putem pleca.

Hey! Gata si acest capitol. Stiu si ca acesta e plictisitor, dar ideile vin mai greu.
Sper sa va placa si sa cititi pana la final, pentru ca am mai schimbat cate ceva pe aici pe acolo. :)
Scuze pentru greseli.
~~~~~~
26.12.2016=> a doua editare pe anul acesta :)). Sper sa va placa!

고맙습니다!

Un Vis Devenit Realitate Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum