Opreste masina si ne dam jos in fata unui restaurant. Jimin vine langa mine si imi da bratul, iar eu il accept. Mergem la intrare si un baiat de vreo 20 si ceva de an ne zambeste.
X: Jimin! Ce bine imi pare ca te revad! *si se imbratiseaza*
Jm: Kevin, ea este iubita mea! Amy! *si se uita la mine zambind*
K: Imi pare bine! Eu sunt Kevin! *si facem o plecaciune* Sa va conduc la masa voastra! *si mergem la masa*
Ne oprim la o masa de doua persoane si Jimin imi face semn sa ma asez. Ma asez pe scaun sinJimin il impinge putin si se aseaza si el pe scaunul din fata. Kevin ne da doua meniuri, ne pune apa in pahare si pleaca. Dar dupa ce ii spune Bravo lui Jimin.
Jm: Si? Ai vazut ceva ce ti-ar placea? *dau din cap negativ si ma uit pe sortimentele de mancaruri* E doarte buna friptura in vin cu legume la cuptor. *inchid meniul si ii zambesc*
Eu: Atunci asta sa fie! *imi zambeste si el si ii face cu mana lui Kevin si acesta vine*
K: V-ati hotarat?
Jm: Doua portii de friptura in vin si legume la cuptor. *Kevin noteaza si pleaca*
Eu: E de treaba! Va intelegeti bine!
Jm: Asa e! E restaurantul meu preferat. Am venit de multe ori cu baietii aici!Dupa o ora in care am vorbit si am ras, macarea apare.
K: Pofta buna!
Jm: Iti place? *iau o gura si dupa ma uit la ea*
Eu: E foarte buna! *si iauo gura din paharul cu vin*Dupa 2 ore, in care am mancat, ne-am luat la revedere de la Kevin si ne-am gandit sa mergem sa ne plimbam prin parc, mai ales ca se inserase si Jimin nu mai era asa usor de prins de fane.
Jimin ma ia de mana si mergem pe langa lac.
Eu: E frumos! *si se uita la mine* Tot! Nu m-as fi imaginat vreodata asa! Mai ales in momentul asta. *ne oprim si ma intorc la el* Te iubesc Jimin! *se uita la mine uimit*
Se apropie de mine si buzele noastre se lipesc, formand un sarut dulce. Ne despartim si ne uitam ochi in ochi si Jimin imi zambeste.
Jm: Si eu te iubesc Amy! *ma saruta scurt si dupa ma ia de mana*
Dupa ce ne-am plimbat, ne-am intors la masina.
Intram si porneste masina. Telefonul primeste un mesaj si il iau din geanta. E un mesaj de la Van."Sper ca te distrezi! Eu sunt cu Tae in oras, ajung tarziu, nu ma astepta! Te pup! "
Jm: Cine e? *si se uita la mine si dupa devine atent la drum*
Eu: Van. Se pare ca e cu Tae si nu o sa ajunga prea curand acasa. *si incep sa zambesc*
Jm: Yaaa...*si imi da un bobarnac in cap* La ce te gandesti?
Eu: La nimic! *si intorc capul spre geam si il aud pe Jimin cum a ras usor si zambesc din nou*Ajungem acasa si cobor din masina.
Eu: Intra! *si intram amundoi in casa*
Aprind lumina si ma descalt. OMG! Ce ma dor picioare! Incerc sa nu schiopatez, dar nu prea imi iese. Jimin incepe sa rada si ma ia pe sus si alearga cu mine in camera mea.
Eu: Yaaa! *intra in camera si inchide usa cu piciorul*
Ma lasa jos si se uita la mine zambind pervers. Se apropie din ce in ce mai mult de mine si eu ma dau mai in spate.
Dau cu spatele de perete si inima incepe sa imi bata si mai tare. Jimin se apropie de mine si ma saruta.
Mainile lui sunt pe coapsele mele si ma trage si mai aproape de el, formand un sarut mai flamand. Ma musca de buza inferioara si scot un mic geamat infundat si el zambeste invingator. Limba lui incepe un razboi cu a mea, dar a lui castiga.
Isi da camasa jos fara sa intrerupa sarutul. Dupa ce o arunca undeva prin camera, ma ridica si imi incolacesc picioarele in jurul bazinului lui. Ma aseaza in pat, el fiind peste mine. Se duce cu saruturile pe gat si ma musca. Imi bag mainile in parul lui si strang putin de el si scot un geamat infundat, iar el ma saruta in locul acela. Asta chiar a durut!
Se uita inca o data la mine si de data asta ma saruta pe frunte. Se da jos de pe mine si se aseaza langa. Ma ia in brate si imi bag capul in scobitura gatului lui si il strang mai tare si adorm.POV. JIMIN
Ajungem in casa si Amy se descalta. Incearca sa ne se observe cat de rau o dor picioare, dar nu-i iese.
E asa de frumoasa!
Incep sa rad si o iau pe sus si alerg cu ea in camera ei. Inchid usa cu piciorul si o las jos.
Ma uit la ea si ii zambesc. Cu cat ma apropii de ea, cu atat ea se duce mai in spte. Cand am prins-o intre mine si perete, incep sa o sarut. O trag mai apropae de mine si o musc de buza inferioara, iar ea scoate un geamat infundat si zambesc. Limbiile noastre se dueleaza si canstig.
Imi dau jos camasa fara sa intrerupem sarutul si o ridic pe Amy, iar ea isi incolaceste picioarele in jurul meu. O asez pe pat, eu fiind deasupra si o sarut in continuare. Ma duc cu saruturile pe gatul ei si ii las un semn, iar ea isi baga mainile in parul meu si strange de el si scoate un geamat infundat. O sarut acolo unde i-am lasat semn si ma uit la ea. O sarut pe frunte si ma asez langa ea. O iau in brate si ea isi baga capul in scobitura gatului meu si ma strange mai tare.Acum mi-am dat seama, inca o data, de ce o iubesc atat de mult. Vreau sa o protejez si nu sa o ranesc.
Cand m-ai uitat in ochii ei , am vazut teama. Nu vreau sa o ranesc si cel mai bine a fost sa ma opresc.
Imi fata in parul ei si o trang mai tare. Are un corp asa micut! As fi un prost daca as pierde-o!
Se pare ca a adormit.
O mai sarut inca o data pe frunte si adorm.Hey! Am scris si rescris capitolul asta de 1000 de ori. Pur si simplu nu se legau ideile. Sper sa va placa si scuze pentru greseli!
Va pup!
CITEȘTI
Un Vis Devenit Realitate
Teen FictionAmy e o fata normala de 19 ani din Romania. De cand avea 7 ani, visa sa ajunga in Coreea (de Sud). Intr-o zi Amy are ocazia sa mearga in Coreea, cand ajunge peripetiile incep. Ce se va intampla o sa vedeti. Am reeditat-o pentru ca avea destul de m...