13. In vacanta part. 3

433 26 0
                                    

POV. AMY.

   Soarele e pe cer si ma trezesc din cauza razelor care imi intra pe sub gene.
   Vreau sa ma ridic, dar ceva nu ma lasa. Deschid ochii si il vad pe Jimin cum doarme, tinandu-ma cu o mana, parca sa nu ma piarda.
   Ma uit la el si e asa de dragut! Parul lui e ciufulit si sta in toate directiile.
Jm: Sti ca nu e frumos sa te holbezi? *ma sperii si ma uit la el si vad ca e treaz si zambeste*
   E atat de frumos cand zambeste!
Eu: Eu...*vreau sa zic ceva, dar se ridica si ma uit la el*
Jm: 'Neata si tie! *ma uit la el uimita*
   Incepe sa rada si rasul lui frumos ma face sa zambesc!
Eu: Yaaa...*si ma uit urat la el* M-ai speriat! *si rade si mai tare si se aseaza din nou pe spate si se uita la mine*
   Vreau sa ma ridic, ca sa ma duc la baie, dar ma prinde de mana si cad peste el. Zambeste pervers si eu ma uit la el uimita. Dintr-o data usa se deschide si sar de pe el si el se ridica. In camera intra J-Hope care are un zambet cat China pe fata.
Jh: La masa porumbeilor! *incepe sa rada si Jimin arunca cu o perna in el*
Jm: Iesi afara! *J-Hope iese dn camera si inchide usa, iar rasul lui se aude*
   Ma ridic si vreau sa ma duc la baie, fara sa mai zic ceva. Aud usa de la intrare cum se inchide, in semn ca Jimin s-a dus sa se imbrace si el. Zambesc in oglinda si incep sa ma imbrac.

   Imi iau un tricou negru, blugi boyfriend si peste un pulover subtire gri si adidasi albi cu dungi negre

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Imi iau un tricou negru, blugi boyfriend si peste un pulover subtire gri si adidasi albi cu dungi negre. Parul mi-l prind intr-o coada de cal si imi pun o sapca neagra.

   Dupa ce ma imbrac cobor scarile si ii vad pe J-Hope, Suga, V si Rap Monster cum se uita la desene. Intru in bucatarie si acolo ii vad pe Jin cum pregateste micul-dejun, Jimin si Van cum se uita la niste poze si Kookie care se uita pe telefon.
Eu: 'NEATA! *tip ca sa ma auda*
Jin: Yaaaa...Mai faci asta o data si ramai fara micul-dejun! Ai inteles? *ma ameninta Jin cu lingura de lemn indreptata spre mine*
  
   Ne asezam toti la masa si Jin ne aseaza farfuria fiecaruia in fata.
   Eu m-am asezat intre Jimin si Van.
Jh: Ma gandeam ca azi sa mergem sa ne plimbam prin padure. Ce ziceti? *ne intreaba J-Hope mancand repede si cu pofta*
Eu: Da! O ideie buna. Mergem? *ma uit la Jimin si e si el de acord si dupa la ceilalti* Yey! Mergem in padure!
  
   Dupa ce am terminat toti, ne-am ridicat si ne-am indreptat spre iesire.
   Afara e foarte frumos si nu mi-am mai luat nimic pe mine.
   Ne despartim si fiecare o ia pe o parte, chiar daca n-ar fi trebuit.
   Mergeam si vorbeam cu Jimin despre tot felul de lucruri. E asa de dragut! Mainile noastre se loveau din cand in cand, dar amundoi ne retrageam mainile.

POV. JIMIN

   Ne plimbam amundoi prin padure si vorbim despre tot felul de prostii.
   Mainile noastre se mai lovesc din cand in cand, dar le retrageam repede. E asa de draguta! Si as vrea sa o tin de mana ei micuta. Dar nu stiu daca ea ar vrea.
   Nu ma mai gandesc si incerc sa o iau de mana, cand reusesc imi impleticesc degetele cu ale ei si schitez un zambet. Si ea face la fel si se inroseste putin.

POV. AMY.

   La un moment dat, am simtit cum cineva m-a luat de mana.
   Cand am vazut, imi impeticesc degetele cu ale lui Jimin.
Schiteaza un zambet mic si eu fac la fel. Stiu ca m-am inrosit si incerc sa ma uit in alta parte.
   Dintr-o data ne oprim si ne uitam unul la altul si dupa in jur.
   Ne-am dat seama ca ne-am ratacit si ca suntem mai departe decat ceilalti si de cabana. Eu eram speriata, dar Jimin incerca sa nu para.
Eu: Ne-am ratacit, nu?*intreb in sfarsit pentru a nu mai ramane acea liniste care ma speria si mai rau*
Jm: Nu! Doar ne-am indepartat putin de grup.*imi spune uitandu-se in stanga si in dreapta* Hai sa ne intoarcem, ok? *eu dau din cap afirmativ*
   Ne intoarcem si o luam spre cabana. Jimin parea putin nervos, mai ales ca cerul se inorase, semn ca va ploua.
   Nu a durat mult si o picatura mi-a alunecat pe obraz. Ma uit spre cer si vad norul negru si nervos. Din ce in ce ploaia incepea mai tare si noi maream pasul.
Eu: O sa inceapa sa ploua! *si ma uit la el si mai speriata*
Jm: Mai avem doar putin, o sa ajungem imediat. *imi spune acest lucru la fiecare 2 minute ca sa ma linisteasca*
Eu: Ai spus asta de 10 ori pana acum si nu am ajuns la cabana! *o lacrima imi curge pe obraz si el cand observa vine la mine imediat*
   Imi ia fata in maini si se uita in ochii mei. Imi sterge lacrimile si zambeste.
Jm: Nu plange! Esti cu mine. Da? *si dau din cap afirmativ* Vin-o! *nu mai astept sa zica nimic si il iau in brate si il strang destul de tare*
   Dupa ce m-am mai linistit putin, ne-am dezlipit din imbratisare si Jimin mi-a zambit. Jm: Hai! *si ma ia de mana* Nu vreau sa racesti!

   Ploaia a inceput si mai tare si noi inca n-am ajuns la cabana. Jimin inca ma tine de mana si asta ma face sa ma simt mai in siguranta.
   Dupa inca 5 minute, in fata se vedea cabana si am fugit repede inauntru.

   Jimin deschide usa si ii vedem pe ceilalti ingrijorati. Mai ales pe Van care se plimba dintr-un capat in celalalt, cu telefonul in mana.
   Cand ne vad, vin imediat la noi. Eu inca il tineam pe Jimin de mana, iar cand JungKook a vazut, fata lui a devenit mai nervoasa. Incerc sa nu-l bag in seama si prietena mea cea mai buna vine si ma ia dama si asa i-am dat drumul lui Jimin la mana.
Va: Unde ati fost? *ma intreaba ingrijorata*
Eu: Ne-am pierdut!
Va: Bine! Duceti-va sa va schimbati, ca sa nu raciti. *dam amundoi afirmativ din cap si mergem sus sa ne schimbam*
 
   Urc scariile si Jimin in spatele meu. Camera mea e a lui Jimin, asa ca a stat tot timpul in spate. Nu inteleg de ce!

POV. JIMIN

A: Ne-am ratacit, nu? *ma intreba Amy speriata*
Eu: Nu! Doar ne-am indepartat putin de grup! *ii spun in timp ce ma uitam in stanga si dreapta* Hai sa ne intoarcem, ok? *ma duc langa ea si da din cap afirmativ*
  
   Ne intoarcem si o luam spre cabana. Nu-mi vine sa cred ca ne-am pierdut! Si o sa mai si ploua! Trebuie sa ajungem la cabana cat mai repede! Nu vreau sa o prinda vreo raceala! Eu pot sa racesc, am imunitatea destul de buna, dar ea e firava si nu vreau sa se imbolnaveasca!
  
   Cateva picaturi s-au facut simtite, dar nu le bag in seama ca sa nu o sperii si mai rau pe Amy!
A: O sa inceapa sa ploua! *ne oprim si se uita la mine si mai speriata*
Eu: Mai avem doar putin, o sa ajungem imediat. *ii spun asta din 2 in 2 minute, ca sa o linistesc, dar nici eu nu ma cred*
A: Ai spus asta de 10 ori pana acum si nu am ajuns la cabana! *o lacrima ii curge pe obraz si cand vad ma duc la ea ingrijorat*
   Ii iau fata micuta in mainile mele mari si ma uit in ochii ei speriati. Ii sterg lacrimile si incerc sa-i zambesc.
Eu: Nu plange! Esti cu mine. Da? *si da din cap afirmativ* Vin-o! *nu mai asteapta sa zic nimic si sare la mine in brate, zambesc si o strang si eu*
   Dupa ce s-a mai linistit putin, ne-am dezlipit din imbratisare si i-am zambit.
Eu: Hai! *o iau de mana* Nu vreau sa racesti!

   Ploaia a inceput si mai tare si noi inca n-am ajuns la cabana. Inca o tin de mana si ea la fel. E bine sa stiu ca pot sa o protejez.
   Dupa inca 5 minute, in fata se vedea cabana si am fugit repede inauntru.

   Deschid usa si ii vedem pe ceilalti ingrijorati.
   Cand ne vad, vin imediat la noi. Cand JungKook vede ca o tin de mana se enerveaza. Ma uit la Amy si vad ca si ea a observat ca JungKook e nervos. Incearca sa nu-l bage in seama, dar in acelasi timp nu mai mai tine la fel de mana si vrea sa-mi dea drumul, dar nu o las si lasa privirea in pamant.
   Van vine si o imbratiseaza si ea imi da drumul la mana.
Va: Unde ati fost? *o intreaba ingrijorata*
A: Ne-am pierdut!
Va: Bine! Duceti-va sa va schimbati, ca sa nu raciti. *dam amundoi afirmativ din cap si mergem sus sa ne schimbam*
   Amy urca scariile inaintea mea si eu stau in spatele ei. Ma tot gandesc! Daca si ea il place? Nu m-ar fi sarutat, nu? Aishh...Nu stiu!
   Fiecare intra in camera lui si incep sa ma imbrac.
 
POV. AMY

   Cand am intrat in camera, m-am dus sa fac un dus cald.
   Am stat 10 minute si dupa am iesit.

   Mi-am luat un pulover crem mai lung, blugi negri, adidasi albi si imi prind parul intr-o coada de cal, intr-o parte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Mi-am luat un pulover crem mai lung, blugi negri, adidasi albi si imi prind parul intr-o coada de cal, intr-o parte. Imi pun la gat doua lanticuri cu piatra.

   Cand am iesit i-am vazut pe toti la televizor, in afara de Jin, care cred ca era in bucatarie, pentru ca miroase foarte bine.
   Am intrat in bucatarie si l-am vazut pe Jin cu o lingura de lemn in mana.
Eu: Miroase asa de bine! *in timp ce ma duc langa el si incerc sa ghicesc ce prepara, dar nu imi iese*
J: Dap. Sunt clatite umplute cu carne. Acum du-te si cheamai si pe ceilalti *si ma da la o parte, cand vede ca in cerc sa iau putin*
   Deschid usa si din tocul usii tip la ceilalti sa vina sa manance. Cum aud, toti se ridica imediat si vin la masa.

   Dupa ce am mancat, ne-am dus fiecare in camera lui.
   Eu si cu Van l-am ajutat pe Jin sa stranga masa si sa spele vasele si dupa ne-am dus in camere.
   M-am schimbat in pijamale si m-am bagat in pat. Imediat m-a luat somnul.

Hey! Am terminat si acest capitol.
Scuze si pentru eventualele greseli.
P.S. In media este o priveliste de la munte.
~~~~
26.12.2016=> a doua editare

Un Vis Devenit Realitate Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum