15.

445 26 1
                                    

   Ceasul incepe sa sune si ma ridic lenesa. Azi trebuie sa plecam acasa.
Ma ridic si ma duc sa-mi fac un dus. Dau drumul la apa si las apa sa se stranga. Intru in cada si stau 10 minute in apa calda. Imi infasor un prosop in jurul meu si ma duc la dulap si incep sa caut cu ce sa ma imbrac azi.

   Imi iau o bluza gri, pe care o bag in fata in blugii mei negri si adidasi albi cu dungi negre

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Imi iau o bluza gri, pe care o bag in fata in blugii mei negri si adidasi albi cu dungi negre. Parul mi-l ondulez si ma machiez natural.

   Imi iau telefonul si cobor. Tae, Suga, J-Hope si Namjoon sunt la desene, ca de obicei. JungKook la telefon.
Eu: 'Neata! *si nimeni nu ma baga in seama, doar Suga care imi face cu mana, dar nu se uita la mine*
   Imi dau ochii peste cap si intru in bucatarie.
   Jin pregateste micul-dejun. Jimin si cu Van stau la masa si se joaca pe telefoane.
Eu: 'Neata! *toti imi zambesc si Jimin vine la mine si ma saruta scurt*
Jm: 'Neata! *si mergem la masa*
Stau intre Jimin si Van. Jin se uita la noi si vrea sa zica ceva, dar nu-l las.
Eu: LA MASA! *tip si ceilalti vin la masa si Jin incepe sa rada*

   Dupa ce am mancat, am mers fiecare in camera lui ca sa ne facem bagajele.

   Intru in camera, imi scot toate hainele din dulap si pun toate lucrurile pe jos. Ma asez turceste si incep sa pun lucruriile in geanta.

   Usa se deschide si ma speri, iar Jimin incepe sa rada.
Eu: Yaaa! Nu e amuzant! *si ma intorc cu spatele la el*
   Fiind turceste, se aseaza jos pe la spatele meu, ma trage la pieptul lui si se rezeama cu capul de umarul meu.
Eu: Ti-ai terminat bagajele?
Jm: Mmm...
Eu: Vrei sa ma ajuti?
Jm: Mmm... *zambesc si fara sa-mi dau seama el vine in fata mea si se aseaza ca mine*

   In 40 de minute, bagajul meu este gata. Jimin se tranteste in pat si eu trag fermoarul de la bagaj. Pun geanta la usa si dupa ma asez in pat. Jimin se rezeama de cot si se uita la mine zambind.
Eu: Ce e? *si zambesc*
Jm: Nimic! Doar ma bucur!
Eu: Ce?
Jm: Eu chiar te plac Amy si sti asta! *se ridica in fund*
Eu: Si tu sti ca eu te plac la fel de mult! *zambeste si ma saruta scurt*
Jm: Imi place si sa te sarut! *las privirea in jos, pentru ca am inrosit* Si cand te inrosesti esti si mai draguta! *si ma ia in brate*
J: Haide! *tipa Jin de jos*
Eu: Trebuie sa plecam!
Ne dam jos din pat si Jimin ia bagajul si ma ia de mana si coboram.
   JungKook se uita la noi si il strang si mai tare pe Jimin de mana. El isi da seama si se uita la mine si dupa la JungKook si si-a impleticit degetele cu ale mele.    Ma uit la el si imi zambeste.
   Ajungem la masina si Namjoon ne pune bagajele in porbagaj si ne urcam in masina.
Am uitat un lucru! Stau intre Jimim si JUNGKOOK! As face schimb cu cei care stau in fata, dar sigur nu vor, mai ales ca doar noua nu ne e asa rau de masina.
   Intram in masina si, ca de obicei, eu stau la mijloc.
   Cand Jin porneste masina, il iau de mana pe Jimin si pun capul pe umarul lui. Il aud pe JungKook cum pufneste nervos si asta ma face sa-l strang pe Jimin de mana, iar el se uita ingrijorat la mine, dar nu il mai strang atat de tare si inchid ochii, iar el ma saruta pe frunte.

Un Vis Devenit Realitate Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum