Father rental .
.
.
.من چرا نمیمیرم؟
این سوالیه که هر روز هر ساعت هر دقیقه و هر ثانیه از خودم میپرسم.
کی دلش میخواد توی این دنیای مسخره زندگی کنه؟
دنیایی که همه چیزش بر مبنای پوله.
واقعا کی دلش میخواد؟
مگر این که اون فرد ثروتمند باشه.- اسمتون؟
-لوییس ویلیام تاملینسون.
- تحصیلات؟
- مهندسی معماری.
- سن؟
-بیست
- خوبه این جا شماره تلفنتونو بنویسید فردا بهتون خبر میدیم.
-ممنونم.
شماره تلفنمو نوشتم و از شرکت خارج شدم.خب این ینی برو گمشو دیگه هم پیدات نشه.
عصبی خندیدم.
به سمت خونه راه افتادمو بعد از چند دقیقه به خونه رسیدم.خونه ی من توی بدترین نقطه ی شهر لندن قرار داره.
جایی پر از کثیفی، معتاد، بیمار و البته پر از افراد بی پول.کلیدو انداختم توی در و قبل از این که وارد خونه بشم با صدای جرج صاحب خونم برگشتم سمتش.
ج: سلام.
- اوه...سلام.
ج: ام....لویی میدونم وضعیت مالیت اصلا خوب نیست ولی خب در جریانی که...وضعیت مالیه منم دست کمی از مال تو نداره.
- ببخشید جرج...مطمئن باش تا یه جایی استخدام شدم پولو میدم.
ج: لویی تو دوستمی ولی خب.....تو نمیتونی از این رابطه سو استفاده کنی...من تا دو هفته بهت وقت میدم اگه اجاره ی شش ماهه عقب افتادتو ندی مجبورم بیرونت کنم.
با سر حرفشو تایید کردم.
حالا واقعا چرا من نمیمیرم؟
رفتم توی خونه و روی تنها مبل نشستم خونهی کثیف و کوچیکی که منو از سرمای هلاک کننده ی بیرون محافظت میکنه.گوشیمو برداشتمو به نایل زنگ زدم.
نایل بهترین دوستمه که البته وظعیت مالیش خیلی بهتر از منه.
اون خیلی خوب و مهربونه و همیشه کمکم میکنه.من نمیتونم ازش پول قرض بگیرم چون همینجوریش حدود 50 پند بهش بدهکارم.
این واقعا وظعیت گندیه.صدای خوشحال نایل توی گوشی پیچید من قسم میخورم که هر وقت شادیه نایلو میبینم بهش حسادت میکنم من واقعا حتی برای یک بار به این خوشحالی و این که حتی برای یک دقیقه نگران چیزی نباشم که تنمو نلرزونه احتیاج دارم.
ن: سلام لو.
- سلام نایل.
ن: مشکلی پیش اومده؟...صدات خیلی غمگین به نظر میاد.
- میتونی بیای پیشم؟
ن: اره حتما...تا پنج دقیقه دیگه اونجام.
YOU ARE READING
Rental Father L.S
Fanfictionپول....پول....پول....همه چیز بر مبنای پول . شهرت، درمان، خوشبختی، آسایش، امنیت، رفتار، قضاوت، محبت، غم، شادی، کمک، صبر، عجله، چشم پوشی، خطا، درست، غلط..........و حتی........تحصیلات. پس میتونم این دو خطو توی نصف خط خلاصش کنم. زندگی بر مبنای پول.....آ...