-Güneş parlak -
Sakaryalı. Lise son öğrencisi, dışı sert asabi biri gibi görünüyor, ama içi pamuk gibi biridir. 1.67 boyunda 54 kilodur. Masa tenisi , voleybol oynamaya bayılır . En sevdiği havyvan baykuş. En yakın arkadaşı Melisa . Özkan kolejinde melisayla beraber burslu olarak okuyorlar . Abisi onun için çok kıymetlidir. Şarkı söylemeyi çok seviyor sesinde çok güzel. Beşiktaşlı.
-Cenk Özkan-20 yaşında , sarışın biridir . Özkan koleji ve Özkan holding'in veliahtıdır. Sert ve sinirli biridir. 1.79 boyunda , 67 kilodur. Galatasaray'lı . Sert ve sinirli olduğu kadar komik ve eğlenceli yerinde duramayan biridir çılgındır . En yakın arkadaşları kuzey, bulut'tur. Kızlarla pek takılan biri değildir. Ama kızların gözdesidir .
-Kuzey Soykan-
20 yaşında esmer biridir. 1.77boyunda
73 kilodur . Çocuksu kişiliği vardır,ama bir olay sırasında kimse onu tanıyamaz . Grubun arasında en şakacısı , en karizmatik insanıdır. Kendini çok sever egolu biridir . Biri ona yakışıklısın dediği zaman "Kim ben mi güldürme beni " der ve kendini çirkin gözüktürür . Kızlara takıntıları var ama birini sevince tam sever ve bir ömür boyu onun yanında olur . Koyu Beşiktaşlıdır.
-Bulut Kara -20 yaşında ailesiyle ayrıdır. Özkan kolejinde okuyor. Kimseyi takmaz , kimseyle ilgilenmez. Kendisine ait bir kafesi vardır. Okul çıkışında kafesine gider. İşlerini aksatmadan halleden kendi ayakları üstünde durabilen biridir. 1.82 boyunda , 75 kilodur . Sesi baya güzeldir kafesinde canlı müzik verirler genelde sahnede o şarkı söyler . Gizemli bir tipi vardır. En yakın arkadaşları cenk , kuzey'dir.
Başakşehir'de bir sitede tek başına oturuyor . Beşiktaşlıdır.- Aras Parlak -
25 yaşında. Çocuk doktorudur . Güneşin abisi. Güneşe çok bağlıdır. Ailesinin vefatından sonra güneşi korumaya söz vermistir kendine ne olursa olsun . Sevdiği bir kız vardır, ama ona sevdiğini söyleyemez . 1.85boyunda , 70kilodur . Bakalım bu kıza sevdiğini söyleyecek mi.. ? Beşiktaşlıdır.
-Baran Doğan -
1.75 boyundadır, 65kilodur. Almanya'da okuyor ve orda kalıyor . Cenk'in kuzenidir . Annesi ve babasını trafik kazasında kaybetmiştir. Amacası okutuyor. Annesine ve babasına mühendis olucağına söz vermiştir. Annesi ve babası öldükten sonra onlara verdiği sözü yerine getirmektedir . 19yaşında üniversite öğrencisidir. Spor yapmayı ve gezmeyi çok sever. Gitar çalıp şarkı söylemek fovorisidir.
- Hakan Özkan -
Özkan koleji ve Özkan holding'in sahibidir. İki tane çocuğu vardır , cenk ve derya. Çocukları onun için çok değerlidir. Eşiyle ayrıdır. Çok zengin sayılı ailelerden birisidir. Takım tutmuyor. 1.80 boyunda esmer kır saçlı biridir . Karizmatik ve dert yüzü hatları vardır . 42 yaşındadır .
-Melisa Deniz-
Lise son öğrencisi Özkan kolejinde burslu olarak okuyor. En yakın arkadaşı güneş'tir . Yetimhanede büyümüştür. Annesi onu doğduktan sonra terk etmiştir. Babası ve annesi'nin kim olduğunu bilmiyor. İçine kapanık biridir. 1.65boyunda 50 kilodur . Kitap okumayı ve müzik dinlemeyi çok sever . Voleybol oynamayı sever. Güneşle beraber voleybol birinciliği vardır. En yakın arkadaşı ve ailesi odur . Beşiktaşlıdır.
-Gamze Çınar-1.70 boyunda 55 kilodur. Özkan kolejinde okuyor. Güneş ve melisayla sonradan tanışıyorlar. 18 yaşında , siyah saçlı esmer bir kızdır . Ailesiyle ayrı yaşıyor . Kavgalı değiller ama kendi evi olduğu için kendi evinde yaşamaktadır. Kumsal'ın ev arkadaşı'dır aynı evde kalıyorlar.
Galatasaraylıdır.-Kumsal Sargın-
1.70 boyunda 55 kilodur . Esmer bir kızdır . Özkan kolejinde okuyor . Gamze'nin en yakın arkadaşı. Gamze'yle aynı evde kalıyorlar. Ailesi Almanya'da oturuyo kumsal okumak için İstanbul'a geldi.
-Emre Kaya-
20 yaşında. Siyah saçlı siyah gözlü bir çocuktur. Güneşin eski erkek arkadaşı. Sinirli ve gizemli bir kişiliğe sahiptir. 1.80 boyunda 60 kilodur. Sadist bir yapısı vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFESSİZ
Teen FictionDaha yaşanacak çok şey var,daha yaşanacak hayatlar var.Dinletilecek müzikler ,okunacak kitaplar var.Ama şimdi biz bunları ayrı ayrı bambaşka insanlarla yaşayacağız. Bazen ne kadar istesen de olduramazsın ya .Zaman yanlıştır ya da kişiler.Senin doğru...