•Bölüm 5•

107 37 16
                                    


Gözlerimi açtığımda hastane odasında olduğumu gördüm. En son  asansör durmuştu tek onu hatırlıyordum, bide ---ııı--  heh cenk, cenk'te yanımdaydı hatta çok endişeliydi .

Ee cenk nerede şimdi . Kuzey kuzey nasıl acaba ?  Yataktan doğrulmaya  calıştım ki kapı açıldı içeri elinde tepsiyle cenk girdi. Benim kalktığımı görünce elindeki tepsiyi koltuğa bırakıp yanıma geldi  ve ;

"Hey dur, napıyosun dinlenmen lazım "dedi . Bende biraz düşündüm ve bana niye bu kadar iyi davranıyordu!  O gün müdürün odasında gayette küçümser gibi bakıyordu bana ama şimdi sanki 360 derece döndü yaaa...Neyse   bunları düşünecek sıra değil . Aklıma hemen kuzey geldi Cenk'e dönüp;

"Beni bırakta kuzey nasıl İyimi " dedim . Oda  gülümseyip "İyi, iyi  merak etme normal odaya aldılar" dedi.  Benim de içime bı ferahlık geldi.
Ah !  saat kaçtı "Cenk saat kaç "dedim . Cenk kolundaki saate bakıp "Birşey değil sadece saat 5"dedi .

Yuh! Eve geç kaldım  abimi aramam gerekiyordu. "Çantam nerde" diye sordum Cenk'e  .
Cenk "Dolabın içinde alabilirsin"dedi . Ayağa yavaşça kalkıp hemen dolabın oraya gittim ve çantamı alıp içinden telefonumu aldım. Ekranı açtığımda abimin 27 kere aradığını gördüm ve ağzımdan istemsizce "yuh!" dedim. Hemen abini aradım telefonu açmasıyla taramalı tüfek gibi yağdırmaya başladı.

" Güneş kızım nerdesin niye açmıyorsun, niye aramıyorsun çok telaşlandım kızım yha iyimisin neredesin şimdi güneş güü.... Ordamısın güneş" dedi ve sustu bende ardından " amin Yarabbi çok şükür abi" dedim. Cenk'e baktığımda sırıtıyordu.

"Ordamısın güneş" dedi abim bende "Burdayım abi burda" dedim. " İyi misin güzelim saat kaç oldu hani okuldan çıkınca arayacaktın" dedi bende " Teleşlanmayacağına söz ver nerede olduğumu söyleyim" dedim oda " tamam sakinim teleşlanmayacam söyledi hadi dedi.  "Tamam" dedim ve ardından"Hastanedeyim gelip beni alırmısın "dedim.

Abim telaşlanarak "Kızım sen niye hastanedesin bir şeymiş oldu?' dedi.
Ben de " ****** hastanesindeyim bana birşey olmadı yani ......... Arkadaşım kaza yaptı o yüzden burdayım" dedim. Abim "Tamam geliyorum"dedi. Ben de"Tamam abi " deyip telefonu kapattım.

Cenk'e baktığımda düz bir ifadeyle" birşey ihtiyacın varmı yoksa kuzeyin yanına gideceğim"dedi. Bende "tamam sen git ben abim gelince kuzeyi ziyarete gelirim"dedim.

"Tamam"dedi ve tam kapıdan çıkarken "şey ....... Cenk teşekkür ederim "dedim. Cenk dönüp" önemli değil kim olsa yardım ederdi."dedi . Bende"Yardım etseydi emre ederdi"dedim. 

Mırıltıyla demistim ama cenk duymuş olacakki "emre..?" Dedi sorarcasına  bende " şey ııı.. boşver" dedim sonra " saol yinede " dedim ardından oda " dediğim gibi önemli değil iyisinya  sonra görüşürüz" dedi ve gitti bende çantamı alıp dışarı çıktım.

Hastanenin koridorun da giderken abini gördüm onda beni fark edince yanıma koşarak geldi ve sıkıca sarıldı ardından " bitanem güzelim..." dedi ve anlimdan öptü bende " canım abim ben iyiyim bir sorun yok.... Arkadaşım kaza yaptı ondan seni arıyamadım" dedim..

Oda tekrar bana sarılıp "Birşey varmı peki  arkadaşının"dedi.Bende "Yok iyi normal odaya aldılar "dedim. Abim"Gel bir bakalım" dedi ve kuzey'in odasına doğru ilerledik.

Odanın önüne geldiğimizde kapıyı tıklayıp içeri girdik.Kuzey'in gözleri açıktı ve cenkle konuşuyordu.Benim geldiğimi görünce gülümsedi bende tebessum ettim ve " Nasılsın kuzey iyimisin" dedim.Kuzey " Teşekkür ederim iyyim " dedi.

Bende tebessüm ettim ve ardından kuzey " Güneş" dedi.Bende ona baktım ve " Sana çok teşekkür ederim" dedi ve ardından " Sen benim arabada kaza yaptıgımı görmeseydin ben şu anda ölmüş  bile olabilirdim ama çok teşekkür ederim hayatımı kurtardın " dedi .

Bende "Önemli değil kim olsa aynısını yapardım"dedim oda gülümsedi 5 dakika sonra abim Cenk ve Kuzey'le tanıştı ve bana bakıp;

"Hadi güzelim gidelim artık" dedi bende " Tamam abicim " dedim Kuzey'e geçmiş olsun deyip odadan çıktık abim gelip kolunu omzuma atıp anlimdan öptü ve beraber arabaya yol aldık.

Arabaya bindik ve evimizin yolunu tuttu. 10  dakika sonra eve vardık ve içeri girdik ben direk odama çıktım bugün çok yorucu geçtiği için direk uykuya daldım..

SELAMÜN ALEYKÜM ARKADAŞLAR KİTABIMIZA VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYİN💜💜

NEFESSİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin