-MULTİ KUZEY -Oooydu , o müdürün odasındaki beni sinir eden o çocuktu kavga eden . Nasıl 10 dakika geçmeden kavga ediyordu ya. Ben ne diyom ya aman neyse .
Ben hala şok içerisinde onlara bakarken kavgayı bir kaç tane çocuk durdurmaya çalışıyordu. Cenk denen çocuğu iki kişi tutmaya çalışıyorlardı , ama cenk;
"Bırak lan bırak şunu bi halledeyim" diye bağırıyordu.
Ama o kişiler dinlemiyordu tabi cenk'i . Cenk birden;
"Tamam bırak bişey yapmıyorum"dedi sakince . Cenk'i bırakınca hırsla çocuğun yüzüne yumruğu geçirdi ve yakasını tutup;
" Bu iş burda bitmedi. Anladın mı Berkay" dedi ve sertçe yakasını bıraktı. Ben ve gamzede kapının orda olanlara bakıyorduk tabi birkaç kişi daha doğrusu sınıfın yarısı bakıyordu.Birden cenk ;
"Ne! Bakıyonuz lan işinize bakın" diye bağırdı .
Herkes birşey demeden önüne döndüler . Çocuk kapıya doğru yaklaştı ben tabi elim ayağıma birbirine dolandı . Ayy noluyo lan bana! Diye geçirdim içimden.
Cenk tam önümde durdu ve bana bakmaya başladı . Tabi bende gözlerimi kaçırıp durdum . Yüzünü yüzüme doğru eydive beni öldürün beni diye bağırmak istedim. Bana bakıp;
"Çekilsen de geçem yeni! " dedi.
Benimde elim ayağıma birbirine dolandı . Yere bakarak koridorun dışına çıktım .
Cenk bana yarın ağız gülüp yanımdan geçti . Ben hala yere bakakaldım .
5 saniye sonra bir gülme sesi geldi . Gamze bana bakıp gülüyordu . O sinirle sınıfa girdim . Ardından gamze de geldi .
Cam kenarının en arka sırasına oturdu bende yanına oturdum. Bi mütted sonra sınıfa hoca girdi.
Tanışma faslı derken dersin matematik olduğunu gördüm , öldür onuuuu ! diye bağırmak istedim Kerimcan Durmaz gibi ama olmuyo yapamadım. Biran önce zil çalmasını bekledim ve beklediğim gibi oldu zil çaldı .
Gerçekten en kurtarıcı şey zildi.
Gamze'yle kantine indik , daha bugün bu okula gelmeme rağmen gamze bana çok iyi arkadaşlık , dostluk oldu . Kantine geldiğimizde ben kaşarlı tost , meyve suyu ve yanına da Eti Karam aldım . Gamze'de sucuklu tost, ayran ve karamio aldı . Bir masaya geçip oturduk .Benim aklımda şu cenk midir nedir o vardı . Niye kavga etti kimdi acaba , gamze'ye dönüp;
"Gamze " dedim .
Gamze elindeki telefonun'dan başını kaldırmadan;
"Efendim "dedi .
Bende lafı uzatmadan"Şu cenk mi ne o kim?dedim ve ardından "Sanki bu okulun ağası"dedim . Gamze hemen uzatmadan "Zaten öyle"dedi .
Hemen "Nasıl ya" dedim. Gamze gözünü telefondan ayırıp tostunu eline aldı ve bu ısırık ısırdı. Ardından anlatmaya başladı.
"Cenk yani cenk Özkan okulun adından anlamıştırsın "dedi bende okulun tabelasını hatırladım ve kafamın üstündeki sarı ampul yandı . Özkan koleji evet! soyatlar aynı Cenk Özkan .
Bende kafamı olumlu anlamda sallayıp devam etmesini istedim.
"Cenk sinirli ve bi o kadar da sert biri, genellikle 2 arkadaşıyla çok takılır kavgada görmüşsündür ayıranlar her neyse .
Kuzey ve bulut en yakın arkadaşları
çok sahiplenicibir huyu var . Sevdiğine çok bağlıdır. Bı okul ve Özkan holding'in veliahtıdır.Bir tane ablası var , derya ablasıyla pek iyi anlaştığı söylenemez.Annesi ve babası ayrı yaşıyor. Ben bu kadarını biliyorum" dedi ve ardından zil çaldı. Ben gamze'nin dediklerini aklımın bi köşesine kazıdım .
Gamze'yi dinleyeceğim diye tostumu'da yemedim hala aklım kantindeydi.
Gitti yazık tostum, yiyemedim tostu'mu ağıt yakacam diye iç sesim konuşmaya başladı . Ben anlamıyorum ki bu iç ses ne ara geliyor .
İç sesime bir depik attım ve sınıfa gitmeye başladık . Sınıfa girdim ve yerime oturdum bi müddet sonra hoca geldi ders anlatmaya başladı . Son dersti bu bu ders uyusam birşey olmaz haralde , kafamı sıraya koydum ve gözlerimi kapattım.
Bir müddet sonra biri'nin beni dürtüklemesiyle uyandım . Gözlerimi yavaşça açtığımda yanımda gamze yerine cenk'in su salak arkadaşı ıııı adı neydi heh kuzey vardı. Ban bakıp sırıtıp ve ardından ;
"Uyuyan güzel uyandı " dedi .Bende ona ;
" Bu olamamış" bakışı attım . Sıradan kafamı kaldırıp etrafa yani sınıfa baktım tek ben ve kuzey hariç hiç kimse yoktu , daha sonra saate baktığımda son dersten çıkalı yani okul biteli yarım saat olmuştu.
Cidden o kadar uyudum mu be? Diye içimden geçirdim. Kuzey'in bana "Çok uykucusun "bakışını hiç demiyorum bile;
"Niye hiç kimse beni uyandırmadı yhaa off gamze bide ilk ve en iyi arkadaşım olacaksın ooofffff" diye isyan ettim . Söylenirken bir yandan da eşyalarımı topluyordum . Kuzey "Ben seni 10-15 dakikadır uyandırmaya çalışıyorum ama resmen kış uykusuna yatmış gibi yatıyodun" dedi .
Ben ona nasıl baktıysam artık "Büyüsün abla "bakışı attı . Ben eşyalarımı hemen toplayıp çantamı sırtıma taktım . Kuzey'e bakmadan sınıftan çıktım ama arkadan geldiği belliydi .
Arkamı döndüm hemen kuzey biraz gerildi ve ardından;
"Niye peşimden geliyorsun "dedim .
Oda "Korkma seni yemem , çıkışa gidiyorum farkındaysan" dedi .
Bende tabi orda kala kaldım sanki çocuk beni takip edecek tek çıkış aynı yerde benim düşündüğüme bak. Kuzey'e bakıp kafamı salladım ve çıkışa gittim .
Kuzey arkamdan seslendi "Pistt seni bırakıyım istersen "dedi .Bende "Yok canım sağol "dedim . Oda Bana bakıp;
"Kendin bilirsin " dedi . Bende tebessüm edip , eve doğru yürümeye başladım oda tabi arabasına bı dakika arabası mı o'nun bu yaşta arabası var yuh artık dedim.
Ama sonra kesin bu bizden büyüktür diyip umursamadan evin yolunu tuttum eve doğru yürürken birden araba'nın biri kaza yaptı ...
Evet bir bölümün daha sonuna geldik sizce kim kaza yaptı ?
Yorum ve votelerinizi bekliyorum okuduğunuzu belli edin 😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFESSİZ
Teen FictionDaha yaşanacak çok şey var,daha yaşanacak hayatlar var.Dinletilecek müzikler ,okunacak kitaplar var.Ama şimdi biz bunları ayrı ayrı bambaşka insanlarla yaşayacağız. Bazen ne kadar istesen de olduramazsın ya .Zaman yanlıştır ya da kişiler.Senin doğru...