2 Hafta sonra ;Ormanda sağa sola bakınıp duruyordum . Buraya nasıl geldim bilmiyordum. Sol tarafan bir ses geldi;
"Kızım seni çok özledim meleğim" dedi. Şok bir şekilde annemin gölgesine baktım ve "Bende seni özledim meleğim" dedim. Anneme doğru ilerledim tam sarılacaktım birden kayboldu . Daha sonra karşı tarafta baktım babamı gördüm
"Canımın içi seni çok özledim prensesim "dedi . Babama doğru gidiyordum ki babamda annem gibi kayboldu. Yere çöktüm ve ağlamaya başladım.
"Neden ben neden annem ve babam" dedim . Abimin sesini duymuştum "Güneş güzelim kalk kabus görüyorsun "dedi .
Sarıldığımı fark ettim ve gözlerimi açtım abim en değerli , varlığım , herşeyim. Karşımda ve ben ağlıyordum..
*******************
Okulun kapısında girerken hala sabahki rüya'yı düşünüyordum sırtıma birinin atlamsıyla ile çığlık bastım sizce kim ...? Melisa benim benim en yakın ve bi o kadar da "Gereksiz" varlığım.
Melisa sırtımdan indikten sonra "Poncik'im birşey olmadı demi ? Deyip yanaklarımı sıktı. "Bir tane Karam ısmarlarsan bence bişey olmadı" dedim.gülerek sınıfa girdiğinimizde Melisa sıraya doğru ilerlerken ben yerimde çivili gibi kalmıştım... Bı 10 saniye olduğumyerde emre bana ben;
Emre'ye bakıyordum. Melisa bana bağırdı ve dikkatim dağıldı ve bakışmayı kestik . Yerime geçip oturdum . Bunun ne işi vardı burda şimdi ... Melisa Emre'yi görünce döndü bana baktı .
"Güneş gördün mü ? " dedi . Bende "Maalesef bunun burda ve bizim sınıfta ne işi vardı ki en son 2 sene önce görmüştüm " dedim. Bi 5dakika sonra sınıfa cenk ve kuzey girdi .
Kuzey bana göz kırptı bende tebessüm ettim. Emre'ye döndüm bı kuzey'e bı bana ateş saçan gözleriyle bakıyordu. Tarihçi Sadık hoca sınıfa girdi .
"Başlıyoruz" diye mırıldandım . Niye mi başlıyoruz? çünkü cenk , kuzey ve bulut sadık hocayı derste sinir ediyor ve ders kaynıyordu."Oturun" dedi .
Sadık hoca ve kuzey "Sadık hocammm " dedi . Mmm'leri uzatarak sadık hoca gözlerini devirdi ve "Ne var Arizona ejderhası" dedi .
Sınıfta bi kahkaha tufanı koptu ."Aaaa sadık hocam darılıyorum amaaa"dedi kuzey Sadık hoca gene gözlerini devirdi. "Cenk , bulut yavrum kuzey'e ne içirdiniz bu önceki derslerden de beter"dedi. Sınıf kahkaha atarken kuzey kollarını birleştirmiş dudağını büzmüş bir şekilde sırada oturuyordu.
Hoca sandalye'ye oturacakken biz gülmekten yargılıyorduk çünkü , hocanın sandalyesine tutkal sürmüşlerdi . Sadık hocayla uğraşmak kadar güzel bişi yok ya ahahahhah .
Hoca sıraya oturdu 5dakika geçti altının ıslandığını anladı sanırsam.Tam kalkacakken sandalye'yle birlikte kalktı . Sınıfta kahkaha tufanıyla kopuyordu Sadık hoca öyle bi bağırdı ki yer yerinden oynadı . "Ulan Arizona ejderhaları lan bu ne biçim bı şaka şurdan bi kurtulayım gösterecem size ben eşek şakası nasıl yapılırmış... "
Sınıf sus pus olmuştu resmen ama cenk ve kuzey ,bulut hala bıyık altından gülüyorlardı . Sadık hoca çantasından telefonu çıkardı ve birini aradı.
Çaldı çaldı çal.."alo müdür bey Z8 şubesine gelirimisiniz "dedi ve 5dakika sonra müdür sınıfa girdi . Bütün sınıf kalktı ama sadık hoca kalkmadı daha doğrusu kalkamadı ...
Müdür bir ayakta duran bize birde sandalye'de oturan sadık hocaya bakıyordu. Müdür bize "Oturun" dedikten sonra sadık hocaya döndü ve "Evet hocam ne olmuştu "dedi .Sadık hoca önce bize baktı ve "Şey hocam çocuklar Bana eşşek şakası yaptılar da"dedi . Müdür anlamaz bakışlarla sınıfa göz gezdirdi, Cenk kuzey, bulut'ta kaldı daha sonra sadık hocaya çevirdi kafasını ve anlamaz bakışlarla "Nasıl yani"dedi.
Sadık hoca ayağa kalktı tabi sandalye'de onunla beraber kalkınca müdür kahkahayı bastı tabi sınıfta müdüre eşlik etti , daha sonra müdür elini kaldırdı ve sınıf susutu ama müdür hala bıyık altından gülüyordu.
Sonra ciddi bir ifade ile "Kim yaptı demiyorum cenk , kuzey bulut odama "dedi ve sınıftan çıktı . Ohaa nasıl buldu yha akıllı adam vallaha....
SELAMÜN ALEYKÜM ARKADAŞLAR KİTABIMIZA VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYİN 💜💜
10.BOLÜMDEN SONRA KİTAP BÖLÜMLERİ UZATILICAKTIR BİLGİNİZE ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFESSİZ
Teen FictionDaha yaşanacak çok şey var,daha yaşanacak hayatlar var.Dinletilecek müzikler ,okunacak kitaplar var.Ama şimdi biz bunları ayrı ayrı bambaşka insanlarla yaşayacağız. Bazen ne kadar istesen de olduramazsın ya .Zaman yanlıştır ya da kişiler.Senin doğru...