Kafamı çevirip kaza olan yere baktım.Kim olduğunu görmek için oraya gittim ve arabanın içinde baygın yatan kuzeyi gördüm. Hemen yanına gidip kapısını açtım ve;"Kuzey Kuzey " diye seslendim ama ses yoktu , hemen "Yardım edin ambulans"diye bağırdım, ama sokakta kimse yoktu kuzeyin emniyet kemerini çözdüm ve çantamdan telefonumu çıkarıp ambulansı aradım. "Birşey olmayacak sana , korkma "diye söylendim. Ardından kuzey'in torpidonun oradaki telefonunu aldım . Telefonu açtım ve Allah'tan şifre koymadığı için hemen girdim . Rehbere girip cenk'i buldum ve aradım.
Çaldı.....
Çaldı.....
Çaldı....
Çal...
"Ne var lan gereksiz" dedi . Bende hiç uzatmadan."Ce-cenk benim gü-günes " dedim . Oda "Güneş ne oldu kuzey nerde "dedi . Endişeden bende;
"Ku-kuzey kaza yaptı ,baygın yatıyor çabuk gel "dedim . Gözyaşlarımı silerek "Tamam adresi ver"dedi. Bende" ****** sokaktayız , okula yakın çabuk gel " "dedim. Telefonu kapattıktan bi 10dakka sonra cenk geldi "Güneşş " "Ce-cenk hadi çabuk ol nolur"dedim .
Cenk "Tamam şimdi yavaşça kuzeyi kaldırcam sen git benim arabanın kapısını açtım "dedi . Bende hemen koşup arka kapıyı açtım, cenk kuzeyi getirip koltuğa bıraktı ve şoför koltuğuna geçti "Yeni binsen diyorum hastaneye yetişmemiz lazım "dedi .
Hemen önkoltuğa geçtim cenk'te arabayı çalıştırdı 10-15 dakika'ya hastaneye varmıştık . Cenk arabadan indi ardından hemen bende indim . Cenk arka kapıyı açtı bir taraftan bana seslendi "Güneş git bi doktor felan çağır"dedi . Hemen bende hiç birşey demeden hastanenin içine koştum hem ağlıyorum hemde avazım çıktığı kadar bağırıyordum;
"Doktor yokmu" kimse ses vermeyince "Ulan doktor diyorum lan yokmu doktor" diye bağırırken odadan bı hemşire çıktı kolundan kutup"Çabuk arkadaşım ölüyo yha sedye yokmu"dedim . Ağlamaklı sesimle hemşire koşarak sedye getirdi dışarı çıkıp arabanın oraya gittik. Kuzeyi sedye'ye koyduklarve hızlıca götürdüler. Bizde hızla peşinden gittik.
Acile kuzeyi götürürken tam içeri gidecektim ki hemşire önümüze geçip"İçeri göremezsiniz" dedi ve oda içeri girdi.
Ben ve cenk arkalarından baka kaldık. Cenk yanıma gelip"Sen nasıl gördün kuzeyin kaza yaptığını"dedi . Bende ne oldu , ne bitti anlattım Cenk'e oda sinirlenmişti.
****************
Aradan 10-15 dakka geçti , geçmedi ama daha hala ne doktor ne de hemşire çıktı. Şu anda herkes buradaydı. Kuzey' in arkadaşları ailesi herkes buradaydı. Okuldan çıktığımdan beri hiç birşey ağzıma sürmedim, sürmedik. Herkes perişan içindeydi. Bi 5 dakka sonra cenk yanıma gelip ;
"Hadi kalk kantine gidelim sabahtan beri birşey yemedin " dedi. Ben yok falan desemde beni kolumdan tutup kaldırdı. Asansörlerin oraya gittiğimiz de ben biraz gerilim. Çünkü kapalı alandan korkuyordum. Cenk bana bakıp;
"Ne oldu niye gelmiyorsun" dedi. Bende " kapalı alandan korkuyorum" dedim. O' da hafif tebessüm edip " gel ben varım bir şey olmaz " dedi ve asansöre bindi. Bende cesaretimi toplayıp bindim.
Bizim bulunduğumuz kat son kattı.Yani 40 kattaydık. Ben iyice tedirginleştim derin derin nefesler almaya başladım. Kendi kendime mırındanıp " bişey olmayacak , birşey olmayacak " diyordum.
Asansör 30. Kata geldiğinde birden durdu. Bende Cenk'e dönüp " ne oldu , niye durdu cenk" dedim. Git Gide nefesim daha çok daralıyordu. Cenk " tamam birşey yok incez" dedi. Bu bana hayatın oyunumuydu bu? Niye bütün aksilikler beni buluyordu. Asansörden bir ses geldi.
" Efendim bir teknik arıza oldu 15 dakikaya çıkaracağız" dedim 15 dakika, hemde 15 dakika ben o kadar dayanamazdım. Git Gide daha çok nefesim daralıyordu. Düşmemek için cenk'in kolunu tuttum . Cenk benim kötü olduğumu gördüğünde belimden tutup "Güneş, iyi misin ? " dedi .
Bende zor zor konuşup"De-de-ğilim "
dediğimde gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu ses duyamıyordum. Cenk bana bir şeyler söylüyordu ama anlayamıyordum. Ve sonra bir ışık gördüm galiba asansörün kapıları açılmıştı yada ben sonrası karanlıktı......SELAMÜN ALEYKÜM ARKADAŞLAR KİTABIMA VOTE VE YORUM ATARSANİZ SEVİNİRİM 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFESSİZ
Teen FictionDaha yaşanacak çok şey var,daha yaşanacak hayatlar var.Dinletilecek müzikler ,okunacak kitaplar var.Ama şimdi biz bunları ayrı ayrı bambaşka insanlarla yaşayacağız. Bazen ne kadar istesen de olduramazsın ya .Zaman yanlıştır ya da kişiler.Senin doğru...