Azi, e joi. O joi minunata cu o dimineata insorita. Ma trezesc cu razele soarelui pe corpul meu care imi incalzesc corpul, cu suntele scoase de pasarelele de afara si cu sunetul pisicii mele torcand.
Ma ridic din pat, e ora 07:00 a.m. Imi infig picioarele in papuceii mei de camera si cu un mers de zombi ma indrept spre baie. Spre drum spre baie ma hotarasc sa fac un dus. Intru sub dus , si simt cum tot corpul meu amorteste de la picaturile fierbinti de apa, cum firele de par danseaza sub ploaia dusului.
Dupa ce ies din dus, merg in fata oglinzii aburite. Sterg cu mana o parte din abureala oglinzii pentru a-mi vedea reflexia. Dupa ce imi parcurg rutina diminetii merg sa ma imbrac. Afara fiind 25 de grade imi i-au niste pantaloni scurti lejeri si un tricou. Coborand scarile imi aduc aminte ca mi-am uitat telefonul pe pat. Ma intorc inapoi dar o aud pe mama:
- Alex, haide ca intarzii! spuse din bucatarie.
-Vin acum, dar stai sa imi i-au telefonul! strig de la etaj.
Cand cobor, imi vad prietenii in capatul scarilor.(Antonia , Stefan, Hope, Dylan, Freya si Alexis ). Ne stim de la gradinita si am ramas uniti pana acum.
Ma indrept spre ei si pornim spre liceu. Noi, suntem boboci. Clasa a noua.
-Ce faci Alex ? intreaba Freya.
-Mdeaa, merg la scoala. Voi? intreb eu deja stind raspunsul tuturor. Bine inteles ca toti au raspuns "La fel" sau ca "Mi-e somn"
Ajungem la scoala, si ca in fiecare scoala, exista acel grup de baieti si fete de clasa a XII care se leaga de cei mai mici. Vrem sa intram in scoala dar bineinteles ca arogantul de Daniel isi face aparitita.
-Uita ce ne-a adus refluxul, spuse el cu atat de multa aroganta
-7 copii extrem de inteligenti si frumosi, dar scuza-ne, avem treburi mai importante decat sa stam de vorba cu tine. spuse Hope plina de curaj.
-Vai, dar ce tupeu avem. Ce ai zice daca acest tupeu ar disparea? spune Daniel prinzand-o de ghiozdan pe Hope.
-Las-o in pace! intervin eu putin nervos
-Calmati-va ca nu va fac nimic piticior, spune el.
In acel moment Dylan ne impinge pe toti pe usa de intrare.
- Cu placere... spuse Dylan.
Intram in clasa si vad ca avem in clasa o banca in plus.Il aud pe Stefan soptindu-mi:
-Avem coleg nou?-Nu stiu..., spun eu confuz
-Stefan , Alex , luati loc! spuse profesoara.
Ne asezam si incepem sa scriem un rezumat si in acel moment se aud batai la usa .
-Intra! spune profesoara cu un ton ridicat.
-Amm , ma scuzati ca am intar.. spuse noul coleg dar este intrerupt de profesoara.
- I-a loc , spuse profesoara.
Noul coleg se asaza. Avea inaltimea aproximativ 1,80. Parul brunet , ochi caprui si cu gusturi bune la imbracaminte. De cand a intrat in clasa am simtit ca era dat cu after shave care imi dadeau simturile peste cap.
Orele se termina iar eu cu prietenii mei, mergem spre casa. Ajung acasa si ii vad pe parintii mei ca stau la masa in bucatarie ingandurati. Imi las ghiozdanul si cobor, cu un sentiment nasol in stomac si confuz.
Ma indrept spre bucatarie si ii vad pe parintii mei cum tot isi sopteau ceva.
-Ce este? S-a intamplat ceva ? intreb eu nedumerit.
-Pai , uite Alex.Aseaza-te, adauga mama
Ma asez la masa, curios de ce sunt asa misteriosi si ingandurati si astept sa imi spuna.
-Uite Alex, vrem sa iti spunem ceva. spune tata.
-Ce e? Spuneti-mi , adaug eu
-Tatal tau a primit o oferta de la serivici pentru 2 locuri de munca in New York. Locurulede munca sunt foarte bine platite plus vine la pachet cu multe alte avantaje. Vei studia la un liceu foarte bun acolo. Uite, pentru noi este o oportunitate imensa. Ce parere ai despre asta?
Fac o mica pauza, ma uit la ei in ochi, imi dreg glasul si spun....
CITEȘTI
O NoUă VIAŢĂ
Teen FictionBuna.Numele meu e Alexander. Toata viata mea am trait in New Orleans, alaturi de familia mea si cu o gasca de prieteni uimitori. Parintii mei au primit oferta de a avea posibilitatea la un viitor mai bun, venita la pachet cu locuri de munca bune pla...