Imposibil?

31 5 1
                                    

Ies pe usa si nu stiu cum, intru in camera mea. Imposibil dar adevarat. Ma uit prin camera, soarele abia rasare iar eu sunt din ce mai ce confuz.

Cobor scarile si o vad pe mama in bucatarie, preparand ceva de mancare.

-MAMA, strig eu cu gandul daca e bine.

-Daaa Alex, ai patit ceva? intreaba ea confuza

-Ce e azi, mama? intreb nedumerit

- E marti dimineata, trebuie sa te pregatesti, azi mergi in excursie cu clasa. Ai uitat? Ce e Alex? Esti tot palid! ma intreaba mama ingrijorandu-se

Dar asta e dinainte de excursie si de incidentul de adineaori.Cum e posibil asa ceva??!!!
inima incepe sa imi bata mai incet, ca apoi tot mai repede.

-Ămm , amm... da, sunt bine, merg sa ma imbrac.

Urc repede scarile, iar ziua parcurge exact cum a fost ieri, adica azi, ce?

-Pranzul!! striga mama

-Nu mai am timp. Mananc la scoala!

Ies din casa, chair atunci Mason si George porneau si ei.

Ii salut si mergem la liceu.Pe drum Mason imi trage cu ochiul exact ca si ieri( azi).
Frustrant!

Aceeasi cronologie se repeta.Le cunosc pe Kira si Allison.Mergem la Aqua Park.Acolo il intalnesc pe Mason.Ma sarut cu el in apa exact ca in celalalt prezent.Si cand merg in autobus, m-am ridicat sa merg la locul soferului sa vad cine era defapt acolo.

Ma ridic , ma uit mai atent  si vad

E un barbat pe care nu il cunosc, dar in schimb avea un bilet langa el. Iau biletul si ma uit sa vad ce scrie.

Pe bilet scrie asa: "AI GRIJA DISEARA. A DOUA SANSA TI-A FOST DATA. NU PENTRU ATI SALVA FAMILIA, CI A AFLA CINE I A OMORAT. "

Ma tot uit la bilet si atunci urca Jake in autobus.

Ma asez pe scaun , doar ca acum nu stau si ma holbez pe geam , acum ma holbez la bilet sa vad daca nu am ratat ceva.

-Ce e aia? Intreaba Jake

-Nimic, e doar o hartie ce am gasit-o pe jos.Nimic inportant , ii raspund eu.

Coboram,imi i.au la revedere de la ei si merg spre casa alergand, putin speriat.

Ajung acasa , urc direct in camera mea si imi setez alarma pentru diseara, sa nu adorm. Stau, tot stau si aud tipetele din sufragerie.

Voi reusi?


******#&$%*******#$%&******#&$&$
hei , aceasta e penultimul capitol din primul volum.Urmeaza ultimul !



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 29, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O NoUă VIAŢĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum