BOOM.SARUT IN APA
Ma uit la el , ma inrosesc .El se uita la mine si imi zambeste.Inotam pana la scarile bazinului si iesim din bazin.Era aproape timpul sa plecam.Mai avem inca o jumatate de ora.Dupa ce stau putin cu Mason de vorba pe terasa unei tarabe , ma intalnesc cu Jake.
Ma intalnesc cu Jake si mergem la Kira si Allison .
-Ce faceti? le intreaba Jake in timp ce ne asezam langa ele
-Ne uitam dupa baieti. spune Kira chicotind
-Si ati gasit ceva bun? intreb eu
Alli imi arata doi tipi.Unul era Mason si celalalt un prieten de.al lui.Ma uit catre Jake si zambesc/chicotesc.
-Interesant .spuse Jake
-Noi mergem sa ne schimbam baieti.Ok? spuse Allison
-Ok.Mergem si noi imediat. spun eu
-Chiar ca arata bine Mason ! spuse Jake catre mine razand
Il lovesc in umar , ma rad si eu si mergem sa ne schimbam.
In timp ce ma schimb niste amintiri tot imi dau rascoale prin cap.E ca si cum ar fi real dar nu au nici o logica.Incepe sa ma doara capul tot mai tare , imagini cu niste doctori si o cladire inalta din metal tot imi vin prin cap , durerile sunt atat de mari incat cad pe jos de durere .Il aud pe Jake cum imi striga numele.
-ALEX! ALEX .ALEX !
Si dintr.o data imi revin lasandu-mi o durere de cap.Ma ridic si ii spun lui Jake:
-DA?
-Ce s.a intamplat? intreaba el nedumerit
-Daca as sti , ti.as spune. ii raspund eu
Nu vreau sa ii spun despre acele "amintiri" pana cand nu am ceva mai clar de spus.
Merg la vestiar , imi i.au cateva haine si ma imbrac.Imi i.au ghiozdanul si merg direct la autobus lasandu-l pe Jake in urma fara sa stiu.Ajung primul in autobus, ma asez pe scaun si vad pe locul soferului un om care e imbracat in negru tot.Ma uit la el si el isi intoarce capul la 360° , ceea ce e imposibil.Ma frec la ochi sa vad daca nu am vedeni dar cand imi i.au mana de la ochi il vad drept in fata mea , spunandu-mi "AI GRIJA" ! Si dintr.o data il vad pe Jake ca se asaza langa mine.
-Hei , esti ok? Esti cam palid! imi spune Jake in timp ce se face comod pe scaun
-Mdea , e doar prea multa apa. Ii spun eu aplecandu-ma sa imi leg siretul.
Pe drum nu scot nici o vorba.Stau rezemat pe geamul autobusului si privesc in gol pe geam.Ma tot gandesc la acel tip . parea atat de real.
Cand ajungem, cobor din autobus si merg sa imi i.au ramas bun de la Jake,Kira si Allison si plec acasa.
Pe drum , o sun pe mama sa vina sa ma i.a. Gandul meu e tot la acel ceva, "AI GRIJA", ce vrea sa insemne?!
Cand ajung acasa , merg direct in camera si ma arunc in pat.cImi aprind laptop-ul si ma pun sa ma uit la un serial pana cand in cele din urma adorm, alungand toate gandurile rele.
Un sunet venit din sufragerie ma trezeste. Ma ridic din pat, ma frec la ochi si incerc sa ascult zgomotele venite din sufragerie.
Cobor scarile cu un sentiment foarte rau si cu o frica pe care nu o pot controla. Il vad pe tata plin de sange iar pe mama in fata unui om, imbracat tot in negru.
-NU IL LASA SA TE IA! striga mama intinzand mana spre mine. In timp ce incerc un cuvant, acel om o impusca pe mama si isi indreapta arma spre mine, spre picioarul meu.
Sunt speriat, mai speriat de atat nu am fost in viata mea!
-FUGI ALEX , FUGI! striga tata cu ultima suflare pe care o da.
-VA IUBESC! strig cat pot de tare inainte de a iesi pe usa.
CITEȘTI
O NoUă VIAŢĂ
Teen FictionBuna.Numele meu e Alexander. Toata viata mea am trait in New Orleans, alaturi de familia mea si cu o gasca de prieteni uimitori. Parintii mei au primit oferta de a avea posibilitatea la un viitor mai bun, venita la pachet cu locuri de munca bune pla...