Plecarea?

109 10 4
                                    

-Deci , ce spui?Esti de acord? Intreba mama.

-Da , daca este mai bine , sunt de acord , spun eu.

-Sigur? spuse tata

-Da! exlamez eu si merg in camera mea

-La 10 seara plecam.Sa iti faci bagajul! il auzeam pe tata din capatul scarilor.

Ajung in camera si in acel moment imi suna telefonul.I-au telefonul de pe pat si raspund.La telefon era Stefan care mi-a zis de ceva petrecere la cea mai populara fata din scoala.

-Deci , la 17:00 suntem la tine si mergem, spuse el

-Ok , eu stau doar pana la 22:00, spun eu

-De ce doar pana atunci?

-Ne vedem si va povestesc.Sper sa ma intelegeti , spun eu.

-Ok , pa.

-Pa

Senzatia ca va trebui sa le spun prieteniilor mei ca plec in New York imi face fluturasi in stomac si putine emotii.E ora 16:30 , trebuie sa ma pregatesc ca daca nu sunt gata pana la 17:00 ei fac urat.Merg sa fac un dus fierbinte.Cand ies de la dus ma gandesc cu ce sa ma imbrac.M-am decis , imi i-au un tricou albastru inchis, niste blugi negri si peste tricou o vesta neagra.Cand ma termin de imbracat e ora 17.Imi i-au telefonul si ochelarii de soare si cobor scarile.Deschid frigiderul si imi i-au un baton cu vitamine.I-au o muscatura zdravana din baton si in acel moment prietenii mei ajunsera.

-Acum ! strig din bucatarie.

Merg , deschid usa , si ii poftesc inauntru.

-Hei , spusera toti

- Hei tuturor.Ce faceti? Intreb eu

-Asteptam sa mergem , spuse Freya

-Atunci , haideti , spun eu.

Pornim spre petrecere care e la vreo 3 strazi distanta.Pe drum , imi fac curaj si le spun despre plecarea mea

-Prieteni , vreau sa va spus ceva .

-Ce e , s-a intamplat ceva? , intreba Dylan.

-Pai , nici nu stiu cum sa incep.In primul rand vreau sa va spun ca va iubesc si ca o sa imi fie foarte dor de voi.Parintii mei lucreaza pentru o doamna foarte bogata care le-a dat oportunitatea sa lucreze in New York si le va marii salariile si vom aveam alta casa... voiam sa continui dar Antonia m-a intrerupt

-Nu, nu , nu , vrei sa spui ca si tuu..

-Si va trebui sa ma mut si eu acolo.Imi pare rau prieteni dar nu pot sa ii las pe parintii mei sa piarda oportunitatea asta.Imi va fii foarte dor de voi!

Ne-am oprit in mijlocul strazii si cu totii ne-am luat in brate si am pornit melodia "Dupa ani , si ani" .

-Te intelegem ! Ne va fii foarte dor de tine ! spunand Stefan in numele tuturor.

Ne stergem lacrimile si Alexis spune:

-Stiti ceva.Gata.Haideti sa ne diatram in seara asta cat timp si Alex mai e aici decat sa plangem in mijlocul strazii.Mergem?

-Ai dreptate , spun eu.

Si am pornit la drum.Cand ajungem in fata casei unde era petrecerea , persoane ne asteptau in fata portii larg deschise.Imaginati-va o petrecere de incoronare a reginii , cam asa era la intrarea in curte.
Intram , si deja putem simtii tutunul care era raspandit in aer si mirosul de alcool.Am mers sa vad imprejurimile, Stefan si Antonia s-au oferit sa vina cu mine.Hope , Dylan ,Alexis si Freya au intrat inauntru.
Dar in spatele casei , mirosul de tutun si alcool nu domina.Se simtea usor o briza de vara si un miros de trandafiri imbibati in liliac(floarea liliac).Tot privim pe colo si colo si zarim intrand pe poarta cele doua găsti .Cea populara si cea mai controversata.

O NoUă VIAŢĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum