Cavalerii

38 5 6
                                    

-Il cheama George , spuse Jake

Raman putin uimit , dar daca ma gandesc mai bine , ei doi chiar se potrivesc.Imi dreg galasul si zic:

-Da? Tare.Ai vorbit cu el? Intreb eu

-Nu , mi.e rusine

-Nu trebuie sa iti fie.E un tip minunat.Vorbeste cu el , nu fi prost.

-Of , bine.Pot sa vin azi pe la tine sa iti arat orasul? Intreaba el

-Sigur , si asa nu aveam ce face.

Dupa ce vorbim ceva vreme , Alisson si Kira isi fac aparitia langa noi cu doua sucuri pentru mine si Jake.

-Mersi , spunem amandoi in acelasi timp.

-Si , de ce nu veniti la piscina? Intreaba Alisson

-Nu stiti inota? Intreaba Kira mirata

-Vin acum , si ba da , eu stiu. spun eu

-Si eu . spuse Jake

Dupa ce terminam sucurile , mergem la bazin.Eu merg sa inot , la fel si Jake.Alisson si Kira merg sa vada ce bazine mai sunt.

Intru in bazin si fac cateva ture , la fel si Jake.Ador sa inot .Cand inot simt ca sunt doar eu singur pe pamant , simt ca zbor.Dupa ce facem multe ture , eu si Jake iesim din bazin si mergem sa ne asezam putin.

Ies din bazin si trec eu si Jakepe langa niste baieti si fete din aceeasi clasa cu noi, se intoarce si invarsa sucul cu gheata pe mine.Alunec si cad in bazin.
Atunci simt cum cineva ma ridica , desi puteam sa ma ridic si singur , dar mna.Ma ridica la suprafata , si il zaresc pe Mason.

In acel moment nu mai stiam unde sunt sau ce sa simt, stiam doar ca e langa mine si e lipit de mine si ma trage la suprafa.Cand ies din apa , ma uit la el si ii zic:

-Puteam sa ies si singur , doar sa stii . spun eu zambind si chicotind

-Si atunci unde mai era actiunea?

Ma uit la el , si ii spun:

-Dar acum , actiunea unde e?

Abia apuc sa termin ca ma trage la un perete al bazinului incat sa nu ne vada cineva.Ma prinde de corp . si buzele lui se lipesc de ale mele.
M.am simtit ca si cum luna s.ar saruta cu soarele.Toti fiorii m.au trecut .Avea buzele atat de moi!!Ma imping spre el si il sarut si mai tare.Imi pune mana pe ceafa si imi pun picioarele in jurul lui.

Dupa un sarut lung , ma uit la el , si el zice:

-Despre ce actiune vorbeam?

-Um , mai conteaza? intreb eu putin pervers

Iesim din bazin si Jake vine la mine si ma intreaba daca sunt bine.Mason se uita la mine si imi trage cu ochiul si pleaca.

-Da , sunt bine. spun eu razand

-DE CE RAZI? intreaba Jake

-A fost distractiv .Ii spun eu razand

-Tu esti nebun! Spuse Jake razand si el
Dupa ce am terminat de ras ,mergem sa mancam.

Mergem la ceva restaurant din interiorul Aqua Park-ului.

Ne asezam la o masa si vine un chelner sa ne i.a comanda.

-O salata te rog .ii spun eu

-Cu de toate? Intreaba chelnerul

-Hm , da . ii raspund eu zambind

El imi zambeste si ii i.a comanda si lui Jake.

-Destul de dragut , nu? ma intreaba Jake dupa ce pleaca chelnerul

-Da , e frumos. Ii raspund eu dar eu ma uitam prin jur dupa Mason

Chelnerul era un baiat de 17 ani zic eu, inalt , cu parul brunet si bine facut.

Dupa ce mancam , vine chelnerul sa platim.Cand ii dau banii el cu cealalta mana imi strecoara un biletel in buzunarul de la pantaloni.

Dupa ce ies din restaurant , ma uit la bilet si scria :

"07........ Call me"

Stau si ma gandesc putin nedumerit si merg sa il pun in geanta ca sa nu intru cu el in apa

Ma intalnesc cu Alisson si mergem dupa Jake si Kira care erau la o taraba cu suveniruri.

Cand ajungem la ei , ei deja erau plini de bratari si tot felul.Jake mi.a luat si mie o bratara care era singura de acel tip de la taraba.Aveam o piatra deformata de mai multe culori cu gauri in ea si cu sfoara de piele.Foarte frumoasa.

-Wa, mersi ! Ii multumesc lui Jake , il imbratisez si mergem la un bazin unde erau tobogane de metri si metri.

-Mergem , nu? Sigur mergem . spuse Jake entuziasmat

-Pot sa refuz? intreb eu

-NU ! exclama Jake zambind la mine

-Ok ! exclam eu razand in timp ce sunt tras de Jake sa urcam scarile.

Bineinteles ca Jake ma urca pana la cel mai inalt.

Pe scari o coada ,pff .Asteptam , to asteptam si insfarsit mai sunt 4 persoane in fata noastra.CAND MA UIT IN FATA , MASON ERA IN FATA !

Nu stiu cum de nu l.am observat pana acum .Noroc ca nu m.a vazut .

-Ala nu e Mason? intreaba Jake

-Nu , ti se pare.Ti se pare , cum sa fie ala Mason , tu esti nebun? ma panichez eu intr-un mod haios

-Ahaaamm , daca nu e el , de ce nu inaintezi pe scari? intreaba el

-Ma dor picioarele .Hai sa coboram

-Da , sigur .imi zice Jake sarcastic

Ajunge randul lui sa mearga pe tobogan in jos.Se uita in spate si ma vede.Se da in spate si il lasa pe cel din spatele lui sa mearga ca apoi pe Jake.
Jake se uita la mine cu un zambet de genul "Bafta amice" .Jake merge si vine randul meu.

Se pune si el si mergem impreuna pe colac dublu!Eu ma pun in fata si el in spate.Ii simt picioarele cum se ating de corpul meu si mainile lui cum ma apleaca pe piciorul lui pe spate.Cand cadem de pe tobogan, ne rasturnam in apa , el ma ridica la suprafata si ma saruta in apa.
(SARUT IN APA )

*****18******08******12******11
hei , scuzati de greseli .sper sa va placa si sa va imaginati scenele . multumesc

O NoUă VIAŢĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum