Evet yanlış anlayabilirsiniz beni. Kalbiniz katran tabakasına dönene kadar bütün doğrularımı yok edene kadar yanlış anlayın beni. Bir gün hiç birşeyi bilmemekten yargılayacağım sizleri. Beyninize tutsak bir adamın özgür düşüncelerini dökeceğim.
Halkın direndiği vakit meydanlara kurulan barış eylemlerine karşıt: ayrı bir sirkülasyon düzenleyenler. Aynanın diyer yüzünde kendi süikastçilerini yarattılar. Yani üzerimizde suç ve caza kanunu'nu uygulayanlar nitekim en büyük suçlulardır. Maviye dokunan bir akşamda çapraz ateş seslerine teslim olan. Fakat en çetin hücrelerin kalbinde işkenceye tutulan yiğitlerin yürekleri atıyor şimdi içimizde. Ceza evinde isyana tutusup: kulakları ve elleri yanan kadınların nabızları atıyor kalbimizde. kirli bir savaşın mensubu olan en büyük yaralayıcıların en büyük yarası olacağız birgün biliyorum.
Ve Küçüğüm birgün: saatler sadece bizim için işleyecek...!Bu yalancı tarihin faşizm'in aciz görüşçüleri nutuk atarken köşe yazılarında. Cezaevinde ranza kenarlarına geçen her günün çizgisini çeken solcuların filizlenen ağaçlarıyız biz. Belki koca bi bahar bıraktık 1972'ye ama unutmayın ki mevsimler bizden yana. Dar ağacına umutlarımızı astılar özgürce ve kardeşce yaşam kavramını yok ettiler. Sağ taraflarına sahte bir vijdan sürdüler ama "Kalp" sol tarafta atıyor küçüğüm..! Bedenlerimizi 7 kat yerin dibinede gömseler düşüncelerimiz gökyüzünde pir olmaya devam edecektir. Sırtında ölü taşıyan ülkemin en yaşayan zihniyeti olarak meydanlara barış elçilerini dikeceğiz...!!