#6

50 5 7
                                    

Yb yb hem de ayni gün ollley

V'nin ağzından(hikaye bundan sonra v odakli gidecek haberiniz ola)

1 yil sonra....

Yoongi jungkooku evlat edinmişti ama amaç evlat olması değildi. Bilirsiniz işte yongi ve fantezileri. Jungkookun sesi çıkmıyo ohh!! 17 yasinda felan demiyo bildiğin..... Neyse buraları yoonkooka döndüremeden konuya geliyorum.

1yıl nekadar cabuk geçmiş. Loya hyeriden sonra kafayi yedi deli hastanesine kapatildiktan sonra intihar ederek öldü. Hepimiz uzun bir süre toparlanamadık gerçi ama artik elimizden gelen bir şey yoktu.

Jimin. Özledim o meynetsiz suratını aslına bakarsanız. Göremiyorum. gelmiyor. Uğramıyor, benimle hele hiç konusmuyor. Bazen arayıp diğerlerine beni sorurmuyormuş sanki çok umrundayim ya.

Jimin yokken Hoseok ve Namjoon hyungla çalıştığım kafede tanıştık. Her gün beraber işe gideriz dönerken kahkalar eşliğinde döneriz. Yanimızda sakarin önde gideni bir namjoon ve tatlis bir jhope varken nasil güzel geçmez ki günler???

Jin Hyung bu siralar gözüne namjoonu kestirdi durun bakalim nolacak. Bu arada yoongi kooku evlat edindikten sonra Jin ommamizda devamli onlarla ilgilenir oldu. Kiskanmiyor değilim ommaaa!!!!

Ben mi. Ben işte klasik uzaylı taehyung!!!! Thats no no
Bitmedi tabiki.
Bu sıralar bende bir tuhaflık var. 367383 tane kızla birlikte oluyorum ama hiç mutlu değilim. Hayatinin aşkını arıyorum. Benim gibi rahat sevimli ama ayni zamanda Sexi ve bakimli. Hem uzayli hem dunyali... Varsa eğer bundan bi dal aliyim ben. Teşekkür ederim şimdiden . iyi akşamlar yarışan arkadaşlara başarılar.

Thats no no yine lanet olarak kendi kendime konuştum abii. Durdursun biri beniii..


~~~~~~~~
Textinge geçiş karışıkmolucak biraz.

~~~~~~~
Bilinmeyen: Özledim
Taem:Kimsin velet?
Bilinmeyen: En değerlin.
Taem: Hoseok dalga geçme benle..

(Hoseokda kimdi duyduğu isim canini acitmisti kendi ismini duymayi bekliyordu oysaki)

Bilinmeyen: Şu sıralar kimseyi özlemedin mi ?
Taem: Özledim de bundan sanane?
Bilinmeyen: Ya ben özlediğin kişiysem?
Taem: PARK JİMİN??

Bilinmeyen cevrimdisi

Taem: Lanet olsun park jimin eğer sensen seni öldürücem. Eğer sen değilsen ozaman eğer kimsen yine seni öldürecem. Lanet olası ne kadar özledim seni bilsen.. Gel artik. BEN EN İYİ ARKADAŞIMI ÖZLEDİM.


(GDHDJSKSİSİSİS FAYK YİNE FAYYYK HAHAHAJAJAJJAJAJA) MERAK ETMEYİN GUZEL ŞEYLER OLACAAAAAK AZ DAHA SABİİİR


İnside Of You Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin